Play gra z WOŚP

Razem z PLAY rozkręć 25. Finał WOŚP

 

25. Finał to już szósty raz, gdy PLAY gra razem z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy. W tym roku ponownie pomagamy nie tylko dzieciom, ale również seniorom. To właśnie im Play poświęcił specjalnie przygotowany teledysk, który był tegorocznym pomysłem na wsparcie Fundacji w internecie. Idea jest prosta- każde obejrzenie teledysku zwiększał kwotę, jaką Play przekazał Fundacji. 

 

Autorem tekstu i reżyserem klipu jest Maciek Dąbrowski „Człowiek Warga”, a muzykę do niego stworzył RAU. Do udziału w charytatywnym teledysku Play zaangażował znany z reklam duet aktorów – Basię Kurdej-Szatan i Maćka Łagodzińskiego – oraz popularnych youtuberów: Szparagi, Ewę Red Lipstick Monster, Paulinę z Mówiąc Inaczej, Blowka, JDabrowskiego, Izaka, Drollercastera. Ponieważ piosenka, jak i sam Finał Orkiestry, poświęcona jest także osobom starszym, w teledysku nie mogło zabraknąć seniorów z genialnego „Dancingu Międzypokoleniowego”. Wszyscy wspólnie z dużą dozą dystansu, humoru i pozytywnej energii wspierają ideę pomocy i odczarowują stereotypowe myślenie o starości. Jak podkreślił Maciek Dąbrowski: „Każdy z nas kiedyś będzie stary. Chcę otworzyć ludziom trochę oczy i w zabawny sposób dotrzeć do nich pokazując, że bycie starym nie jest wcale złe. Może być wręcz bardzo fajne. Jeżeli ma się pomoc, akceptację i uwagę młodych. Dlatego warto zaszczepić w społeczeństwie chęć pomagania innym. Po to też, żeby ktoś kiedyś do nas rękę wyciągnął”.

 

 

Dzięki tej akcji Play wspiera WOŚP nie tylko w zbiórce pieniędzy celem zapewnienia godnej opieki medycznej seniorom, ale także w walce o godną pozycję starszych osób w naszym społeczeństwie.

Gramy dla seniorów – już po raz piąty – powiedział Jurek Owsiak, prezes zarządu WOŚP -  Udało nam się w ciągu tego czasu zrewolucjonizować wyposażenie oddziałów geriatrycznych, zakładów opiekuńczo-leczniczych, a przede wszystkim udało się wreszcie uświadomić wszystkim ten poważny problem – Polska medycyna musi być dużo lepiej przygotowana do pomocy osobom w podeszłym wieku. A największym sukcesem jest to, że zaczęliśmy w wielu przestrzeniach dbać o godność seniorów.

 

Teledysk już trzeciego dnia od publikacji pojawił się na stronie głównej YouTube jako jeden z najbardziej popularnych filmów w Polsce. W trakcie dwutygodniowej akcji uzyskał ponad 2,3 mln obejrzeń, które Play przeliczył na 231 048,61 zł dla WOŚP. Akcję można było wspierać do dnia 25. Finału (15.01.2017 r.) do północy, ale liczba obejrzeń wciąż rośnie: obecnie licznik pokazuje 3,2 mln wyświetleń, 170 tys. „lajków” i 8,6 tys. komentarzy.

Dziękujemy wszystkim za ogromne zaangażowanie!

 

 

 

Aktualności
2017-08-10 15:37:07

Prawie 1000 osób nauczyło się ratować na Woodstocku

Uczestnicy Przystanku Woodstock co roku mają okazję w trakcie festiwalu nauczyć się podstawowych czynności ratujących życie. W tym roku dla młodych uczestników Woodstocku mieliśmy dodatkową niespodziankę - marka Volkswagen przygotowała dodatkowo strefę Małych Ratowników.

Zobacz też