Deklarowana kwota: 92 143 798 PLN
Podczas 27. Finału zebraliśmy:
175 938 717 PLN
Finały

Lipton rozgrzewa serducha

2018-11-20 11:17:19

 

Marka Lipton po raz piąty łączy siły z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy! Jak co roku, tak i teraz w sklepach dostępna jest herbata Lipton Yellow Label w kolorowych opakowaniach, ozdobionych radosnymi grafikami WOŚP, a także limitowana edycja Herbaty Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy Korzenna Rozgrzewająca Serducha!

 

Lipton – największa na rynku marka herbaty – pragnie otwierać ludzi na to, co naprawdę ważne, a co łatwo pominąć w zabieganym świecie. Chcemy podkreślić, że utrzymywanie pozytywnych relacji z drugim człowiekiem, stanowi jedną z najważniejszych wartości w naszym życiu. Zwłaszcza dziś te relacje są niezwykle istotne - dają nam możliwość tworzenia wspólnoty doświadczeń, wyzwalają w nas najlepsze emocje i motywują do niesienia bezinteresownej pomocy. Z tego względu Lipton pragnie już dziś zachęcić wszystkich do zrobienia pozytywnej pauzy, by dostrzec siebie nawzajem, nawiązując i utrzymując prawdziwe relacje z innymi. Dlatego i w tym roku razem z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy będziemy wspólnie grać i pomagać! Wierzymy, że ten optymizm i pozytywna energia w radosny sposób otworzy nas i zachęci do pomagania w ramach 27. Finału WOŚP.

 

Jurek Owsiak z orkiestrowym kubkiem herbaty Lipton, fot. Arek Drygas


W tym roku po raz kolejny będziemy grać pod hasłem „Rozgrzewamy Serducha!”. Z serc bowiem wypływają prawdziwe uczucia i emocje. Chcemy je rozgrzać, by były chętne do pomocy innym. Wierzymy, że Lipton – najbardziej lubiana przez Polaków marka herbaciana – ponownie zachęci do pomagania i wspólnie będziemy wspierać Fundację WOŚP.


Z okazji 27. Finału WOŚP w sklepach znaleźć można kolorowe opakowania Lipton Yellow Label ozdobione radosnymi grafikami WOŚP oraz limitowaną edycję Herbaty Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy Korzenną Rozgrzewającą Serducha! To wysokiej jakości czarna herbata Assam, wzbogacona cynamonem, wyrazistym imbirem, słodką wanilią i nutą jabłka - wprost idealna na rozgrzanie się w jesienno-zimowe dni.


Po raz kolejny rozgrzejmy nasze serducha, otwórzmy się na siebie i razem pomagajmy w 27. Finale WOŚP!

 

Lipton w czasie 26. Finału WOŚP, fot. Lucyna Lewandowska

 

Szczegóły naszej akcji znajdują się na stronie http://www.rozgrzewamyserducha.pl/#HerbataWOSP Tam też można znaleźć przepisy na pyszne rozgrzewające napoje, przygotowywane na bazie herbaty Lipton Yellow Label.


Rozgrzejmy nasze serducha do pomocy i zagrajmy wspólnie w 27. Finale! 

 

Lipton, fot. Marcin Michoń

 

1 Unilever za Nielsen - Marka Lipton osiągnęła najwyższy udział równy 26,6% w kategorii Herbat w rynku Cała Polska z Dyskontami - metoda paragonowa (jako suma rynków: Hipermarkety, Supermarkety bez Dyskontów, Dyskonty - metoda paragonowa, Duże sklepy spożywcze z sieciami chemicznymi, Średnie sklepy spożywcze i Małe sklepy spożywcze, Sklepy winno-cukiernicze, Stacje benzynowe), Panel Handlu Detalicznego, sprzedaż wartościowa, okres październik 2017  - wrzesień 2018, kategoria: Herbaty. 2 Unilever za Kantar Millward Brown  - Badanie trackingowe online, N=811, próba ogólnopolska, kobiety i mężczyźni w wieku 18-64 lata, Q2 2016-Q1 2017; 79% Polaków deklaruje, że uwielbia lub lubi markę Lipton.

POKAŻ PODOBNE
2019-09-02 12:00:00

Wielki Mecz ma już swoją historię!

8 września WOŚP vs TVN zmierzą się na boisku już po raz trzeci! Kto pamięta jeszcze jak to się wszystko zaczęło? Skąd pomysł na Wielki Mecz? Co wydarzyło się przez te 3 lata?

2019-07-20 12:50:00

Wielki Mecz WOŚP vs TVN – zobacz spot

8 września na murawie stadionu miejskiego Legii Warszawa po raz trzeci spotkają się drużyny TVN i Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Wideo spot i wyjątkowe zdjęcia są już dostępne.

2019-08-07 11:03:53

Znamy cel Wielkiego Meczu 2019

Wielki Mecz 2019 odbędzie się już 8 września na Stadionie Legii w Warszawie. Dowiedz się, jaki jest tegoroczny cel tego charytatywnego wydarzenia TVN oraz Fundacji WOŚP.

2019-09-06 15:15:00

Oglądaj Wielki Mecz WOŚP vs TVN!

Nie możesz być z nami 8 września na Stadionie Legii w Warszawie? Kibicuj z domu! Transmisje sportowych emocji obejrzysz w telewizji TVN, ITVN lub na player.pl.

Zobacz też