Finały

Lipton rozgrzewa serducha

2018-11-20 11:17:19

 

Marka Lipton po raz piąty łączy siły z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy! Jak co roku, tak i teraz w sklepach dostępna jest herbata Lipton Yellow Label w kolorowych opakowaniach, ozdobionych radosnymi grafikami WOŚP, a także limitowana edycja Herbaty Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy Korzenna Rozgrzewająca Serducha!

 

Lipton – największa na rynku marka herbaty – pragnie otwierać ludzi na to, co naprawdę ważne, a co łatwo pominąć w zabieganym świecie. Chcemy podkreślić, że utrzymywanie pozytywnych relacji z drugim człowiekiem, stanowi jedną z najważniejszych wartości w naszym życiu. Zwłaszcza dziś te relacje są niezwykle istotne - dają nam możliwość tworzenia wspólnoty doświadczeń, wyzwalają w nas najlepsze emocje i motywują do niesienia bezinteresownej pomocy. Z tego względu Lipton pragnie już dziś zachęcić wszystkich do zrobienia pozytywnej pauzy, by dostrzec siebie nawzajem, nawiązując i utrzymując prawdziwe relacje z innymi. Dlatego i w tym roku razem z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy będziemy wspólnie grać i pomagać! Wierzymy, że ten optymizm i pozytywna energia w radosny sposób otworzy nas i zachęci do pomagania w ramach 27. Finału WOŚP.

 

Jurek Owsiak z orkiestrowym kubkiem herbaty Lipton, fot. Arek Drygas


W tym roku po raz kolejny będziemy grać pod hasłem „Rozgrzewamy Serducha!”. Z serc bowiem wypływają prawdziwe uczucia i emocje. Chcemy je rozgrzać, by były chętne do pomocy innym. Wierzymy, że Lipton – najbardziej lubiana przez Polaków marka herbaciana – ponownie zachęci do pomagania i wspólnie będziemy wspierać Fundację WOŚP.


Z okazji 27. Finału WOŚP w sklepach znaleźć można kolorowe opakowania Lipton Yellow Label ozdobione radosnymi grafikami WOŚP oraz limitowaną edycję Herbaty Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy Korzenną Rozgrzewającą Serducha! To wysokiej jakości czarna herbata Assam, wzbogacona cynamonem, wyrazistym imbirem, słodką wanilią i nutą jabłka - wprost idealna na rozgrzanie się w jesienno-zimowe dni.


Po raz kolejny rozgrzejmy nasze serducha, otwórzmy się na siebie i razem pomagajmy w 27. Finale WOŚP!

 

Lipton w czasie 26. Finału WOŚP, fot. Lucyna Lewandowska

 

Szczegóły naszej akcji znajdują się na stronie http://www.rozgrzewamyserducha.pl/#HerbataWOSP Tam też można znaleźć przepisy na pyszne rozgrzewające napoje, przygotowywane na bazie herbaty Lipton Yellow Label.


Rozgrzejmy nasze serducha do pomocy i zagrajmy wspólnie w 27. Finale! 

 

Lipton, fot. Marcin Michoń

 

1 Unilever za Nielsen - Marka Lipton osiągnęła najwyższy udział równy 26,6% w kategorii Herbat w rynku Cała Polska z Dyskontami - metoda paragonowa (jako suma rynków: Hipermarkety, Supermarkety bez Dyskontów, Dyskonty - metoda paragonowa, Duże sklepy spożywcze z sieciami chemicznymi, Średnie sklepy spożywcze i Małe sklepy spożywcze, Sklepy winno-cukiernicze, Stacje benzynowe), Panel Handlu Detalicznego, sprzedaż wartościowa, okres październik 2017  - wrzesień 2018, kategoria: Herbaty. 2 Unilever za Kantar Millward Brown  - Badanie trackingowe online, N=811, próba ogólnopolska, kobiety i mężczyźni w wieku 18-64 lata, Q2 2016-Q1 2017; 79% Polaków deklaruje, że uwielbia lub lubi markę Lipton.

POKAŻ PODOBNE
2019-10-16 12:45:00

Na co gra WOŚP w 2020 roku?

Znamy już temat 28. Finału! Temat, który wybraliśmy na 28. Finał, dotyczy niezwykle istotnego, a nieco zapomnianego obszaru w polskiej służbie zdrowia.

2019-10-02 17:15:00

7 działań WOŚP cały rok!

Czy WOŚP działa przez cały rok? 7 akcji i programów, które musisz poznać.

2019-10-04 14:15:27

Dołącz do drużyny WOŚP i ucz pierwszej pomocy

Rekord w pierwszej pomocy coraz bliżej! Z tej okazji dla wszystkich szkół podstawowych biorących udział w naszym Programie Edukacyjnym „Ratujemy i Uczymy Ratować” przygotowaliśmy zabawę, w której do wygrania jest aż 40 koszulek.

2019-10-24 11:46:10

Zgłoś obraz na aukcję charytatywną dla WOŚP

Desa Unicum organizuje kolejną aukcję na rzecz Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Jeśli chcesz przekazać swoją pracę zrób to już dziś.

Zobacz też