Finały

Lipton wraz z WOŚP rozgrzewa serducha!

2017-11-16 09:39:11

 

Marka Lipton po raz czwarty gra z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy! Jak co roku, na półkach sklepowych pojawiły się opakowania Lipton Yellow Label ozdobione radosnymi, kolorowymi grafikami, które powstały we współpracy z WOŚP. Oprócz tego po raz pierwszy w sprzedaży pojawiła się limitowana edycja Herbaty Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy Korzenna Rozgrzewająca Serducha!

 

Lipton - największa na rynku marka herbaty [1] podkreśla, że w dzisiejszym pędzącym świecie, łatwo możemy przegapić to, co w życiu liczy się naprawdę. Dlatego filozofia marki skupia się na dawaniu nam pozytywnej przerwy, abyśmy mogli dostrzec siebie i świat wokół. Marka Lipton - najbardziej lubiana marka herbaciana przez Polaków [2], jest pełna optymizmu i pozytywnej energii, przez co idealnie współgra z Fundacją Jurka Owsiaka. I tak o to te dwie pozytywne marki w radosny sposób zachęcają do niesienia pomocy w ramach 26. Finału.

 

Skąd pomysł na tegoroczną akcję? Nic nie ma takiej siły do pomagania, jak gorące serca! Dlatego w tym roku Lipton gra pod hasłem Rozgrzewamy Serducha! Wierzymy, że dzięki naszym działaniom nikt nie pozostanie obojętny i wszyscy razem będziemy wspierać Fundację WOŚP.

 

Z okazji 26. Finału WOŚP ponownie pojawiły się lubiane przez konsumentów opakowania Lipton Yellow Label z radosnymi, kolorowymi grafikami, które powstały we współpracy z WOŚP. Po raz pierwszy stworzona została limitowana edycja Herbaty Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy Korzenna Rozgrzewająca Serducha! To wysokiej jakości czarna herbata Assam, wzbogacona cynamonem, wyrazistym imbirem, słodką wanilią i nutą jabłka - wprost idealna na zbliżające się jesienno- zimowe dni.

 

Po raz kolejny zagrajmy wspólnie z WOŚP i pokażmy, że nasze serducha są rozgrzane do pomocy. Szczegóły naszej akcji znajdują się na stronie www.rozgrzewamyserducha.pl. Tam też znaleźć można przepisy na pyszne rozgrzewające napoje przygotowywane na bazie herbaty Lipton Yellow Label. Grajmy wspólnie w 26. Finale! Zróbmy coś dobrego robiąc sobie herbatę!

 

 

Zespół marki Lipton podczas 24. Finale WOŚP

Marka Lipton po raz czwarty gra z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy

 

[1] Unilever za Nielsen - Marka Lipton osiągnęła najwyższy udział równy 25,7% w kategorii Herbat w rynku Cała Polska z Dyskontami - metoda paragonowa (jako suma rynków: Hipermarkety, Supermarkety bez Dyskontów, Dyskonty - metoda paragonowa, Duże sklepy spożywcze z sieciami chemicznymi, Średnie sklepy spożywcze i Małe sklepy spożywcze, Sklepy winno-cukiernicze, Stacje benzynowe), Panel Handlu Detalicznego, sprzedaż wartościowa, okres październik 2016 - wrzesień 2017, kategoria: Herbaty

[2] Unilever za Kantar Millward Brown - Badanie trackingowe online, N=811, próba ogólnopolska, kobiety i mężczyźni w wieku 18-64 lata, Q2 2016-Q1 2017; 79% Polaków deklaruje, że uwielbia lub lubi markę Lipton

POKAŻ PODOBNE
2018-09-09 19:00:00

WOŚP górą!

Co za emocje! Stadion przy Łazienkowskiej jeszcze rozbrzmiewa brawami, jakimi kibice nagradzali zawodników rewanżowego Wielkiego Meczu. Górą była Fundacja Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy, która pokonała TVN w karnych 4:2.

2018-07-31 14:41:57

Nauka pierwszej pomocy na Pol’and’Rock

Na festiwalu Pol’and’Rock ruszył namiot Program Edukacyjnego „Ratujemy i Uczymy Ratować”. Instruktorzy będą szkolić festiwalowiczów w podstawach udzielania pierwszej pomocy.

2018-09-03 11:09:56

Wielki Mecz coraz bliżej - pokaż jak kibicujesz!

Pokaż jak kibicujesz drużynie WOŚP podczas Wielkiego Meczu! Dodaj nakładkę na zdjęcie profilowe i wrzuć zdjęcie z #WielkMecz. Najciekawsze z nich pokażemy na naszej stronie internetowej.

2018-08-10 16:19:50

Urlopy w Fundacji

W związku z pofestiwalowymi urlopami - Fundacja WOŚP będzie nieczynna do końca sierpnia. Kontakt telefoniczny i mailowy będzie możliwy na początku września. Do zobaczenia!

Zobacz też