Finały

Lipton wraz z WOŚP rozgrzewa serducha!

2017-11-16 09:39:11

 

Marka Lipton po raz czwarty gra z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy! Jak co roku, na półkach sklepowych pojawiły się opakowania Lipton Yellow Label ozdobione radosnymi, kolorowymi grafikami, które powstały we współpracy z WOŚP. Oprócz tego po raz pierwszy w sprzedaży pojawiła się limitowana edycja Herbaty Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy Korzenna Rozgrzewająca Serducha!

 

Lipton - największa na rynku marka herbaty [1] podkreśla, że w dzisiejszym pędzącym świecie, łatwo możemy przegapić to, co w życiu liczy się naprawdę. Dlatego filozofia marki skupia się na dawaniu nam pozytywnej przerwy, abyśmy mogli dostrzec siebie i świat wokół. Marka Lipton - najbardziej lubiana marka herbaciana przez Polaków [2], jest pełna optymizmu i pozytywnej energii, przez co idealnie współgra z Fundacją Jurka Owsiaka. I tak o to te dwie pozytywne marki w radosny sposób zachęcają do niesienia pomocy w ramach 26. Finału.

 

Skąd pomysł na tegoroczną akcję? Nic nie ma takiej siły do pomagania, jak gorące serca! Dlatego w tym roku Lipton gra pod hasłem Rozgrzewamy Serducha! Wierzymy, że dzięki naszym działaniom nikt nie pozostanie obojętny i wszyscy razem będziemy wspierać Fundację WOŚP.

 

Z okazji 26. Finału WOŚP ponownie pojawiły się lubiane przez konsumentów opakowania Lipton Yellow Label z radosnymi, kolorowymi grafikami, które powstały we współpracy z WOŚP. Po raz pierwszy stworzona została limitowana edycja Herbaty Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy Korzenna Rozgrzewająca Serducha! To wysokiej jakości czarna herbata Assam, wzbogacona cynamonem, wyrazistym imbirem, słodką wanilią i nutą jabłka - wprost idealna na zbliżające się jesienno- zimowe dni.

 

Po raz kolejny zagrajmy wspólnie z WOŚP i pokażmy, że nasze serducha są rozgrzane do pomocy. Szczegóły naszej akcji znajdują się na stronie www.rozgrzewamyserducha.pl. Tam też znaleźć można przepisy na pyszne rozgrzewające napoje przygotowywane na bazie herbaty Lipton Yellow Label. Grajmy wspólnie w 26. Finale! Zróbmy coś dobrego robiąc sobie herbatę!

 

 

Zespół marki Lipton podczas 24. Finale WOŚP

Marka Lipton po raz czwarty gra z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy

 

[1] Unilever za Nielsen - Marka Lipton osiągnęła najwyższy udział równy 25,7% w kategorii Herbat w rynku Cała Polska z Dyskontami - metoda paragonowa (jako suma rynków: Hipermarkety, Supermarkety bez Dyskontów, Dyskonty - metoda paragonowa, Duże sklepy spożywcze z sieciami chemicznymi, Średnie sklepy spożywcze i Małe sklepy spożywcze, Sklepy winno-cukiernicze, Stacje benzynowe), Panel Handlu Detalicznego, sprzedaż wartościowa, okres październik 2016 - wrzesień 2017, kategoria: Herbaty

[2] Unilever za Kantar Millward Brown - Badanie trackingowe online, N=811, próba ogólnopolska, kobiety i mężczyźni w wieku 18-64 lata, Q2 2016-Q1 2017; 79% Polaków deklaruje, że uwielbia lub lubi markę Lipton

POKAŻ PODOBNE
2018-03-14 11:03:28

Czerwona kartka dla cukrzycy

Już w najbliższy weekend odbędzie się I Halowy Turniej w Piłce Nożnej dla Dzieci z Cukrzycą - „Czerwona kartka dla Cukrzycy”. Wydarzenie odbędzie się pod Poznaniem, a udział wezmą dzieciaki z całej Polski.

2018-03-20 09:26:35

Ogłaszamy 50. Konkurs Ofert

Przed nami już 50. Konkurs Ofert, w czasie którego będziemy kupować sprzęt dla polskich szpitali. Tym razem naszym celem są urządzenia medyczne przeznaczone dla oddziałów neonatologicznych i pediatrycznych.

2018-03-08 12:00:00

Znamy cel tegorocznej zbiórki 1% podatku

Podczas ogłoszenia wyniku 26. Finału WOŚP, Jurek Owsiak przedstawił cel na rzecz którego Fundacja WOŚP będzie zbierać 1% podatku

2018-03-02 13:30:32

Jak działa rezonans?

Czy wiecie jak działają urządzenia medyczne zakupione przez Fundację WOŚP? Nie? To sprawdźcie jak działanie rezonansu i innych urządzeń medycznych wyjaśnia na swoim videoblogu SciFun.

Zobacz też