Finały

Lipton wraz z WOŚP rozgrzewa serducha!

2017-11-16 09:39:11

 

Marka Lipton po raz czwarty gra z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy! Jak co roku, na półkach sklepowych pojawiły się opakowania Lipton Yellow Label ozdobione radosnymi, kolorowymi grafikami, które powstały we współpracy z WOŚP. Oprócz tego po raz pierwszy w sprzedaży pojawiła się limitowana edycja Herbaty Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy Korzenna Rozgrzewająca Serducha!

 

Lipton - największa na rynku marka herbaty [1] podkreśla, że w dzisiejszym pędzącym świecie, łatwo możemy przegapić to, co w życiu liczy się naprawdę. Dlatego filozofia marki skupia się na dawaniu nam pozytywnej przerwy, abyśmy mogli dostrzec siebie i świat wokół. Marka Lipton - najbardziej lubiana marka herbaciana przez Polaków [2], jest pełna optymizmu i pozytywnej energii, przez co idealnie współgra z Fundacją Jurka Owsiaka. I tak o to te dwie pozytywne marki w radosny sposób zachęcają do niesienia pomocy w ramach 26. Finału.

 

Skąd pomysł na tegoroczną akcję? Nic nie ma takiej siły do pomagania, jak gorące serca! Dlatego w tym roku Lipton gra pod hasłem Rozgrzewamy Serducha! Wierzymy, że dzięki naszym działaniom nikt nie pozostanie obojętny i wszyscy razem będziemy wspierać Fundację WOŚP.

 

Z okazji 26. Finału WOŚP ponownie pojawiły się lubiane przez konsumentów opakowania Lipton Yellow Label z radosnymi, kolorowymi grafikami, które powstały we współpracy z WOŚP. Po raz pierwszy stworzona została limitowana edycja Herbaty Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy Korzenna Rozgrzewająca Serducha! To wysokiej jakości czarna herbata Assam, wzbogacona cynamonem, wyrazistym imbirem, słodką wanilią i nutą jabłka - wprost idealna na zbliżające się jesienno- zimowe dni.

 

Po raz kolejny zagrajmy wspólnie z WOŚP i pokażmy, że nasze serducha są rozgrzane do pomocy. Szczegóły naszej akcji znajdują się na stronie www.rozgrzewamyserducha.pl. Tam też znaleźć można przepisy na pyszne rozgrzewające napoje przygotowywane na bazie herbaty Lipton Yellow Label. Grajmy wspólnie w 26. Finale! Zróbmy coś dobrego robiąc sobie herbatę!

 

 

Zespół marki Lipton podczas 24. Finale WOŚP

Marka Lipton po raz czwarty gra z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy

 

[1] Unilever za Nielsen - Marka Lipton osiągnęła najwyższy udział równy 25,7% w kategorii Herbat w rynku Cała Polska z Dyskontami - metoda paragonowa (jako suma rynków: Hipermarkety, Supermarkety bez Dyskontów, Dyskonty - metoda paragonowa, Duże sklepy spożywcze z sieciami chemicznymi, Średnie sklepy spożywcze i Małe sklepy spożywcze, Sklepy winno-cukiernicze, Stacje benzynowe), Panel Handlu Detalicznego, sprzedaż wartościowa, okres październik 2016 - wrzesień 2017, kategoria: Herbaty

[2] Unilever za Kantar Millward Brown - Badanie trackingowe online, N=811, próba ogólnopolska, kobiety i mężczyźni w wieku 18-64 lata, Q2 2016-Q1 2017; 79% Polaków deklaruje, że uwielbia lub lubi markę Lipton

POKAŻ PODOBNE
2018-06-26 10:14:17

Pokojowy Patrol na finale projektu "Czyste Tatry"

Na nieco ponad miesiąc przed kolejną edycją Pol'and'Rock Festival wolontariusze Najpiękniejszego Festiwalu Świata wezmą udział w finale projektu "Czyste Tatry". Przeczytajcie szczegóły!

2018-06-19 10:40:26

Zaraz Będzie Czysto na Festiwalu Pol'and'Rock

Już niedługo spotkamy się na Najpiękniejszym Festiwalu Świata. Bacznie śledzimy najnowsze rozwiązania i co roku wprowadzamy „zielone” nowości, aby Festiwal stał się imprezą ekologiczną. Dlatego - Zaraz Będzie Czysto!

2018-06-07 17:25:02

WOŚP laureatem Nagrody Obywatelskiej Parlamentu Europejskiego

Fundacja Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy otrzymała dziś pismo sygnowane przez Panią Sylvie Guillaume, Wiceprzewodniczącą Parlamentu Europejskiego i Przewodniczącą Kapituły Europejskiej Nagrody Obywatelskiej.

2018-06-29 12:19:13

Jak dbać o siebie na letnich festiwalach?

Czas letnich festiwali właśnie się rozpoczął. Muzyka, przyjaciele i dobra zabawa. Ale czy wiesz, jak dbać o siebie i dobrze się bawić? Sprawdź!

Zobacz też