Nagrody zostały przekazane podczas uroczystej gali, uznawanej za najważniejsze wydarzenie wśród prezesów i dyrektorów największych firm oraz agencji komunikacji marketingowej, specjalistów od marketingu, przedstawicieli biznesu oraz niezależnych ekspertów.
Jesteśmy dumni! Otrzymaliśmy dwie złote statuetki, które są wynikiem wielu lat konsekwentnych działań, które są efektem pracy zespołowej i które są wynikiem odwagi, jaką mają w sobie wszyscy, którzy z nami grają. Dziękujemy Wam bardzo! Dzisiaj w Teatrze Wielkim dziękowaliśmy na gorąco, a tutaj, na teraz, dodatkowo dziękuję ja osobiście i dziękujemy jako Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy wszystkim, wszystkim, którzy się z nami przyjaźnią i pomagają nam porywać się na rzeczy nieprawdopodobne. / Jurek Owsiak, prezes zarządu Fundacji WOŚP
Przeczytajcie więcej o naszych nominacjach!
Marketing & Business Solutions - Fundacja WOŚP gra z partnerami - Zredefiniowaliśmy dobroczynność w Polsce. Naszej działalności od 26 lat towarzyszą rekordy. Znajomość marki Fundacji sięga 98%. Jej działalność w 2018 roku wsparło 65% Polaków. WOŚP jest najbardziej szanowaną marką w Polsce (BAV 2016). Aby ustanawiać kolejne rekordy zebranej podczas Finału kwoty i zaangażowania konieczne są innowacje. Naszą odpowiedzią jest zaangażowanie komercyjnych partnerów w działalność organizacji pozarządowej. Zgłaszający: WOŚP, Złoty Melon, Boscata Jacek Stachera. Zgłoszenie nagrodzone ZŁOTĄ STATUETKĄ.
Positive Change: Edukacja społeczna i Pro Bono - 26. Finał WOŚP - Jak zorganizować akcję wspieraną przez miliony Polaków? Jak wydając na promocję i organizację wydarzenia poniżej 2 mln zł uzyskać media partnerskie warte ponad 25 mln netto, publikacje offline o wartości 94 mln, zasięg internetowy 671 mln oraz 4 godziny darmowej transmisji w prime timie największej stacji TV? Potrzeba wydarzenia, którego integralną, częścią jest absolutnie każdy. Trzeba stworzyć prawdziwy ruch społeczny! To właśnie jest WOŚP! Zgłaszający: WOŚP. Zgłoszenie nagrodzone ZŁOTĄ STATUETKĄ.
Positive Change: Edukacja społeczna i Pro Bono - Fundacja WOŚP Ratujemy i Uczymy Ratować - WOŚP postanowił zarazić dzieciaki energią ratowania życia. Jak zawsze w przypadku Fundacji angażujemy do udziału w słusznej sprawie przez wspólną zabawę, przekazując inicjatywę dobrowolnie angażującym się ludziom - tym razem nauczycielom szkół podstawowych. Wszystko, jak zawsze w WOŚP, przez wspólną zabawę i zaangażowanie ludzi dobrej woli. Zasięg w Internecie rekordu w 2017 r. wyniósł 3 247 528. Zgłaszający: WOŚP.
Nagroda przyznawana jest w naszym kraju od 1999 roku przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR. Licencjodawcą konkursu Elfie Awards jest Ellfie Worldwide. Konkurs jest organizowany obecnie w 40 krajach na całym świecie. Pierwsi laureaci zostali wyłonieni w 1968 roku w Nowym Yorku przez Amerykańskie Stowarzyszenie Marketingu.