Nagrody i badania

Jesteśmy doceniani

 

 

 

Badania opinii 

Co Polacy myślą o WOŚP? Badania przeprowadzone przez Millward Brown SMG/KRC

97% Polaków zna WOŚP chociażby ze słyszenia - badania przeprowadzone przez Kantar Millward Brown (2016) 

Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy to marka ciesząca się największym szacunkiem - Brand Asset™ Valuator (2016)

Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy to najsilniejsza polska marka –  Brand Asset™ Valuator (2013)

Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy cieszy się największym zaufaniem społecznym (2016)

Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy cieszy się największym zaufaniem społecznym (2014)

Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy cieszy się największym zaufaniem społecznym (2012)

 

 

Aktualności
2017-08-10 15:37:07

Prawie 1000 osób nauczyło się ratować na Woodstocku

Uczestnicy Przystanku Woodstock co roku mają okazję w trakcie festiwalu nauczyć się podstawowych czynności ratujących życie. W tym roku dla młodych uczestników Woodstocku mieliśmy dodatkową niespodziankę - marka Volkswagen przygotowała dodatkowo strefę Małych Ratowników.

Zobacz też