Nagrody i badania

Jesteśmy doceniani

 

 

 

Badania opinii 

Co Polacy myślą o WOŚP? Badania przeprowadzone przez Millward Brown SMG/KRC

97% Polaków zna WOŚP chociażby ze słyszenia - badania przeprowadzone przez Kantar Millward Brown (2016) 

Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy to marka ciesząca się największym szacunkiem - Brand Asset™ Valuator (2016)

Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy to najsilniejsza polska marka –  Brand Asset™ Valuator (2013)

Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy cieszy się największym zaufaniem społecznym (2016)

Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy cieszy się największym zaufaniem społecznym (2014)

Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy cieszy się największym zaufaniem społecznym (2012)

 

 

Aktualności
2017-02-24 14:14:39

Wyjątkowa historia - Natalka

Natalia ma zaledwie dwa lata, ale już wiele przeszła. Urodziła się jako wcześniak, z czym wiązało się dużo powikłań i problemów. Najpoważniejszym z nich były uszkodzone nerki.

Zobacz też