Nagrody i badania

Jesteśmy doceniani

 

 

 

Badania opinii 

Co Polacy myślą o WOŚP? Badania przeprowadzone przez Millward Brown SMG/KRC

97% Polaków zna WOŚP chociażby ze słyszenia - badania przeprowadzone przez Kantar Millward Brown (2016) 

Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy to marka ciesząca się największym szacunkiem - Brand Asset™ Valuator (2016)

Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy to najsilniejsza polska marka –  Brand Asset™ Valuator (2013)

Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy cieszy się największym zaufaniem społecznym (2016)

Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy cieszy się największym zaufaniem społecznym (2014)

Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy cieszy się największym zaufaniem społecznym (2012)

 

 

Aktualności
2017-03-22 11:35:55

25. Finał WOŚP w liczbach

25. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy już za nami, wszystko zostało rozliczone, spakowane i podsumowane, dzięki czemu możemy Wam podać kilka imponujących liczb związanych z organizacją warszawskiej finałowej imprezy.

Zobacz też