Nagrody i badania

Jesteśmy doceniani

 



Co Polacy myślą o WOŚP? Badania przeprowadzone przez Millward Brown SMG/KRC

Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy to marka ciesząca się największym szacunkiem - Brand Asset™ Valuator (2016)
Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy to najsilniejsza polska marka –  Brand Asset™ Valuator (2013)
Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy cieszy się największym zaufaniem społecznym (2016)
Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy cieszy się największym zaufaniem społecznym (2014)
Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy cieszy się największym zaufaniem społecznym (2012)

Aktualności
2017-01-20 09:19:01

Wyjątkowa historia - Danusia

Danusia na cukrzycę choruje od 3 roku życia. Miała to szczęście, że była jednym z pierwszych pacjentów, którzy skorzystali ze wsparcia Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy w ramach Programu Leczenia Pompami Insulinowymi Dzieci z Cukrzycą.

Zobacz też