Mocny głos i mocne utwory – Marek Dyjak na Finale WOŚP
Marek Dyjak to kompozytor i wokalista. Artysta określany jest mianem najbardziej prawdziwego głosu polskiej sceny muzycznej.
Fundacja Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy została uznana Marką Godną Zaufania przez magazyn „My Company Polska” w kategorii: Fundacja. Badanie przeprowadzone wśród setek przedsiębiorców wyłoniło marki produktów i usług w 25 kategoriach, które darzą oni największym zaufaniem.
Marka Godna Zaufania to wyjątkowy tytuł, przedsiębiorcy spontanicznie wskazują markę, opierając się na własnych preferencjach, wiedzy i doświadczeniu. Nie ma tu żadnej kapituły, sędziów czy sugestii, kogo można wybrać. Przedsiębiorcy wypełniający nasze ankiety sami wybierają marki – tłumaczy Grzegorz Sadowski, redaktor naczelny „My Company Polska”, najszybciej rosnącego polskiego magazynu biznesowego. – Wizerunek marki to jej kapitał, który w działaniach długofalowych przekłada się na wymierne korzyści biznesowe zarówno w aspekcie sprzedażowym, jak i marketingowym. Jest to teraz jeszcze bardziej istotne, biorąc pod uwagę obecny kryzys i konieczność dostosowania się firm do trudnej sytuacji rynkowej.
Badanie Marka Godna Zaufania pokazuje, czyje produkty i usługi najczęściej wybierają przedsiębiorcy. Badanie na zlecenie „My Company Polska” przeprowadził instytut badawczy Kantar Polska, realizując ankietę wśród prawie 20 000 polskich przedsiębiorców. Respondenci (według stanowisk była to w ponad 43 proc. kadra kierownicza, prawie 34 proc. to prezesi oraz przeszło 22 proc. specjaliści) w wypełnionych ankietach wymienili łącznie blisko 250 cenionych przez siebie marek. W tym roku w kategorii: Fundacja, zaznaczyła swoje miejsce Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy, która już niejednokrotnie pokazała, że cieszy się największym zaufaniem Polaków. Transparentnie grając od 28 lat dla podnoszenia standardów polskiej medycyny zabiegowej, Fundacja WOŚP zdobyła tytuł w rankingu Marki Godnej Zaufania wynikiem 43,40%.
Zaufanie stanowi jeden z najważniejszych elementów funkcjonowania współczesnego biznesu i rynków. Jest podstawą relacji na poziomie konsument–marka i stanowi swoiste spoiwo tworzące relacje pomiędzy uczestnikami rynku. Przedsiębiorcy, podobnie jak konsumenci, mają tendencję do kupowania marek i produktów, które im się podobają oraz czują do nich sympatię. Skłonni są płacić więcej za dobrej jakości produkty od godnego zaufania dostawcy. Dlatego marki rywalizują o zaufanie u współczesnych nabywców i stały się ambasadorami dla samych firm, bo marka to produkt, wartość i skojarzenia, to kapitał, na który pracuje się latami. – mówi Rajmund Tochwin, wydawca „My Company Polska”.
Badania pokazują, że Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy cieszy się największym zaufaniem spośród wszystkich instytucji życia społecznego w Polsce. Dlaczego tak się dzieje? Dlatego, że Polacy widzą efekty naszych działań. 28 lat istnienia WOŚP przyniosło rezultat w postaci 62 tys. urządzeń medycznych wartości ponad 1,126 mld zł. Ten sprzęt działa w szpitalach, od początku oznaczony jest serduszkiem WOŚP, a my staramy się go pokazywać, publicznie rozliczając się z naszej działalności. Dlatego, że od 28 lat Polacy widzą stałość Orkiestry, a także czują jej bliskość. Dlatego, że czują się współtwórcami sukcesu WOŚP. Orkiestra to nie tylko organizacja, to także ogromny ruch społeczny, obywatelski i oddolny – każdy może znaleźć swoją przestrzeń i wymyślić swój autorski sposób na zaangażowanie w akcję. Dlatego także, że czują dumę. Polacy widzą, że Orkiestra jest podziwiana na świecie, to takie nasze narodowe osiągnięcie. I wreszcie dlatego, że Orkiestra nigdy w historii pokładanego w niej zaufania nie zawiodła. - Krzysztof Dobies, komentuje były Rzecznik Prasowy Fundacji WOŚP
Marek Dyjak to kompozytor i wokalista. Artysta określany jest mianem najbardziej prawdziwego głosu polskiej sceny muzycznej.
W związku z ogłoszoną dziś (17 grudnia) kwarantanną narodową i związanymi z nią obostrzeniami Fundacja WOŚP przenosi 29. Finał WOŚP na 31 stycznia.
W studio – Hard Rockets to rozbudowane aranżacje, łączące brzmienia akustyczne i krwiste, przesterowane gitary z pulsująca sekcją rytmiczną i analogowymi instrumentami klawiszowymi. Na koncertach – to czysta energia i radość płynąca ze wspólnej improwizacji, o czym będzie miała szansę przekonać się publiczność Finału WOŚP.