Podczas 31. Finału zebraliśmy
243 259 387,25 PLN
Dla firm

Jak firmy mogą wspierać WOŚP?

 

Czy moja firma może wspierać Finał WOŚP? 


Chcesz pomóc w organizacji Finału? To fantastycznie! Firmy mogą wspierać WOŚP na wiele sposobów! Rozważ wsparcie Sztabu działającego w najbliższej okolicy, utworzenie firmowej
eSkarbonki, ustawienie w swojej siedzibie puszki stacjonarnej bądź przekazanie przedmiotu na aukcje. Możesz też wesprzeć wolontariuszy, przekazując posiłki lub napoje, zgłosić firmową drużynę do udziału w Biegu „Policz się z cukrzycą” bądź powalczyć o Złote Serduszka i Złote Karty Telefoniczne w ramach Licytacji Najbardziej Hojnych Darczyńców. Zapoznaj się z najważniejszymi informacjami na temat każdej z opcji. 

Wsparcie finansowe

Wesprzyj lokalny Sztab

Wspieraj wolontariuszy

Postaw skarbonkę w swojej firmie

Załóż firmową eSkarbonkę

Wystaw aukcję Allegro dla WOŚP

Weź udział w Licytacji Najbardziej Hojnych Darczyńców

Zgłoś drużynę do Biegu "Policz się z cukrzycą"

 

Wsparcie finansowe i możliwość wykorzystania logotypu

Wsparcie finansowe
  • Moja firma chciałaby zaangażować się we wsparcie WOŚP

    Najprostszym rozwiązaniem jest założenie własnej zbiórki w Internecie i zachęcenie do wspólnego wspierania WOŚP Waszych klientów, partnerów biznesowych i pracowników. To najłatwiejszy sposób, żeby pokazać, że wspieracie Orkiestrę. Wykorzystując poniższe narzędzia i możliwości, które one dają, a także gotowe grafiki, które przygotowaliśmy - nie musisz się z nami kontaktować ani nie musimy wspólnie podpisywać żadnej umowy. 

     Możesz to zrobić m.in. za pomocą: 

     Na stronie https://www.wosp.org.pl/wspieraj/faq znajdziesz podpowiedzi, jak założyć takie zbiórki. 

    Jeśli chcesz o tym napisać w swoich Social Media, skorzystaj z naszego poradnika. 

     Jeśli Twoja firma ma do przekazania jakiś ciekawy produkt lub usługę — może też wystawić je na naszych aukcjach Allegro dla WOŚP.

  • Moja firma chce przekazać część dochodu ze sprzedaży produktów/usług na rzecz WOŚP

    Cieszymy się, że chcesz wesprzeć Fundację, jednak nie dopuszczamy możliwości, że tylko pewien procent ze sprzedaży produktu będzie przekazany na rzecz WOŚP. 

    Logo Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy jest zastrzeżonym znakiem towarowym i podobnie jak nazwa Fundacji WOŚP nie może być wykorzystywane w promocji żadnej sprzedaży. Wszystkie działania związane z wykorzystywaniem logotypu WOŚP muszą być skonsultowane i uzyskać akceptację ze strony Fundacji WOŚP. Każda współpraca związana z wykorzystaniem nazwy, logotypu WOŚP lub innych oznaczeń podobnych zawsze wiąże się z podpisaniem umowy. 

    Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, zajrzyj do naszego poradnika.

  • Moja firma chce przekazać pewną kwotę za udostępnienia lub polubienia mojej strony

    Nie ma takiej możliwości, żeby Twoja firma posługiwała się logotypem WOŚP i w zamian za polubienia lub udostępnienia, oferowała nam wsparcie finansowe. Tak samo jak w przypadku sprzedaży produktów - każda forma współpracy marketingowej - musi być wcześniej z nami skonsultowana i zaakceptowana. Dodatkowo ten sposób wsparcia WOŚP jest negatywnie odbierany przez naszych przyjaciół, a także nie jest według nich wystarczająco transparentny. Transparentność naszych działań jest jednym z naszych priorytetów. Jeśli masz wątpliwości, skontaktuj się z nami [email protected].  

  • Moja firma wystawiła przedmiot na aukcje WOŚP - czy mogę o niej mówić?

    Jak najbardziej. Zanim to jednak zrobisz, pamiętaj o kilku rzeczach, o które musisz zadbać. Wszystkie zasady znajdziesz w naszej prezentacji.

  • Moja firma wspiera WOŚP - czy mogę opublikować o tym informację w Social Media lub na stronie internetowej?

    Jak najbardziej. Zanim to jednak zrobisz, pamiętaj o kilku rzeczach, o które musisz zadbać. 

    Przeczytaj nasz poradnik!

     

  • Moja firma wsparła WOŚP - czy otrzymam zaświadczenie o przekazaniu darowizny?

    Przede wszystkim - bardzo Ci dziękujemy za Twoje zaangażowanie. Jeśli Twoja firma wsparła nasze działania: 

    • za pomocą strony wplacam.wosp.org.pl - napisz na [email protected] i prześlij potwierdzenie przelewu - znajdują się na nim informacje, które są niezbędne do odnalezienia i potwierdzenia Twojego przelewu
    • za pomocą przelewu bankowego lub innego - napisz na [email protected] 
  • Jeśli chciałbym/chciałabym wystawić na aukcje przedmiot z logo WOŚP, co muszę zrobić?

    Wszystkie informacje na ten temat znajdziesz w naszej prezentacji

  • Jakie są zasady użytkowania logotypu Fundacji WOŚP oraz grafik finałowych?

    Tutaj przeczytasz o tym, jak korzystać z logotypu Finał WOŚP, a tutaj znajdziesz zasady korzystania ze zdjęć i materiałów graficznych.

     

 

Wspieraj lokalny sztab 

Wsparcie Sztabów
  • Dysponujemy środkami finansowymi i/lub mamy do przekazania produkty, które chcielibyśmy przekazać

     Dysponujecie środkami finansowymi, posiadacie produkty, które możecie przekazać na rzecz Sztabu bądź chcecie jako firma zaoferować usługę by usprawnić działanie Sztabu i nie wiecie gdzie się zgłosić? Na naszych stronach znajduje się lista Sztabów zatwierdzonych przez Fundację. Wybierzcie ten, który znajduje się w Waszej okolicy lub jego potrzeby najbardziej odpowiadają Waszym oczekiwaniom lub możliwościom np. artykuły spożywcze (napoje, słodycze, posiłki), transport, materiały biurowe (papier, drukarki), usługi ochroniarskie, technika sceniczna, gadżety, wytwory artystyczne (muzyka, malarstwo, rzeźba, rękodzieło), usługi informatyczne (hosting www, projektowanie grafiki, komunikacja).

     

    Skontaktujcie się z Szefem Sztabu - osobą która odpowiada za działanie danego Sztabu. Możecie skorzystać z danych kontaktowych podanych na naszej liście lub z kontaktu podanego na stronie Sztabu. Tam również możecie zobaczyć, jakie aktywności zaplanował dany Sztab - może ułatwić to podjęcie decyzji co do sposobu Waszej współpracy.

     

    W czasie rozmowy z przedstawicielem Sztabu zazwyczaj można zorientować się, jakie ma on najpilniejsze potrzeby. Często do lepszego działania Sztabu bardziej potrzebna jest konkretna pomoc (np.: materiały biurowe, żywność lub gorące napoje dla wolontariuszy), niż wkład finansowy.

     

    Zarówno Szefowie Sztabów, jak i wszystkie pozostałe osoby zaangażowane w organizacje Sztabu działają jako wolontariusze. Zgodnie z regulaminem, który akceptują, nie pobierają oni żadnych wynagrodzeń z tytułu prowadzenia Sztabu. Ponoszenie kosztów organizacji Sztabu lub organizacji imprezy finałowej często bywa dla nich dużym wysiłkiem logistycznym. Dlatego zachęcamy do pomocy, zarówno jeśli chodzi o przekazanie środków finansowych, jak i rzeczy niezbędnych do funkcjonowania Sztabu.

  • Do czego uprawniony jest Sztab?

    Zgodnie z Regulaminem działania Sztabów, który określa wszystkie zasady dotyczące ich funkcjonowania, Sztab działa w swoim imieniu na rzecz Fundacji i 31. Finału WOŚP. Oznacza to, że My jako Fundacja, nie wystawiamy potwierdzenia przekazania darowizny Sztabowi, nie przyjmujemy faktur na zamówienia złożone przez Sztab, nie wystawiamy zaświadczeń za świadczenia sponsorskie dotyczące Sztabu.

     

    Każdy Sztab po zatwierdzeniu przez Fundację wniosku o udział w zbiórce na rzecz 31. Finału otrzymuje od nas oficjalną zgodę. Możecie Państwo poprosić przed nawiązaniem współpracy o okazanie takiego dokumentu. Oprócz przedstawicieli Sztabu, może się do Was także zgłosić organizacja współpracująca w ramach Imprezy Zamkniętej pod auspicjami Sztabu. Zakres ich działania możecie również sprawdzić u Szefa Sztabu.

  • Jak mogę współpracować ze sztabem?

    Zazwyczaj sponsorzy, nawiązując współpracę ze Sztabami, preferują współpracę opartą na barterze np. zamiast przekazywać pieniądze wolą zapłacić fakturę za zwrot kosztów podróży zespołu grającego w czasie Finału, usługi transportowe, materiały biurowe lub po prostu przekazać — w zależności od możliwości, rzeczy niezbędne do prowadzenia Sztabu czy imprez towarzyszących Finałowi.

     

    Dobrym pomysłem jest także wsparcie licytacji prowadzonych przez Sztaby w specjalnym serwisie aukcje.wosp.org.pl tworzonym we współpracy z Allegro. To doskonała forma reklamy oraz sposób na zasilenie finałowej kwesty. Pamiętaj, im bardziej nietuzinkowa aukcja, tym większa szansa, że zainteresuje ona media. Ludzie przyzwyczaili się, że na naszych aukcjach w serwisie aukcje.wosp.org.pl można znaleźć rzeczy niedostępne w żadnym innym przypadku. Porozmawiajcie z przedstawicielami Sztabu, połączenie Waszych możliwości i ich pomysłowości może przynieść niesamowite efekty.

     

    Jeśli Wasza firma jest dostawcą konkretnych usług — być może Wasza pomoc przyda się sztabowi właśnie w tym zakresie. Oczywiście możecie swoje usługi zaproponować tylko jednemu wybranemu sztabowi. 

  • Co może zaoferować Sztab w zamian za wsparcie?

    Większość Sztabów w Polsce w ramach zbiórki organizuje imprezy plenerowe lub imprezy odbywające się na terenie różnych instytucji tzw. Imprezy Zamknięte. W czasie ich trwania mogą na ustalonych wcześniej zasadach reklamować firmy, z którymi współpracują. Jest to dla Państwa okazja pokazania się lokalnej społeczności jako firma, która wspiera działania związane z 31. Finałem WOŚP. Również działalność internetowa Sztabów, strony internetowe oraz serwisy społecznościowe - cieszą się dużym zainteresowaniem i mogą być dobrym nośnikiem reklamy.

     

    Musicie tylko pamiętać, że wspieracie Sztab, a nie bezpośrednio Fundację, w związku z tym w swoich materiałach możecie używać logo Sztabu a nie logo Fundacji WOŚP. 

    Wasze zaangażowanie może wzbogacić program przygotowany przez Sztab, a tym samym zwiększyć liczbę osób odwiedzających strony Sztabu podczas 31. Finału WOŚP. Zachęcamy do aktywności na tym polu.

     

    Po rozliczeniu Sztab otrzymuje od nas specjalne finałowe podziękowania. Bardzo zależy nam na tym, by zostały przekazane Państwu jako sponsorom. Jest to wyraz naszej ogromnej wdzięczności za to, że postanowiliście Państwo wesprzeć nasze działania - wspierając lokalny Sztab.

 

Postaw skarbonkę w swojej firmie  

Firmowa Puszka Stacjonarna - Zgłoś się do sztabu
  • Jak wygląda rejestracja firm na iwolontariusz.wosp.org.pl?
    • Wejdź na stronę iwolontariusz.wosp.org.pl.
    • Po założeniu i potwierdzeniu konta przejdziesz na stronę rejestracji. 
    • Wybierz ścieżkę CHCĘ REPREZENTOWAĆ FIRMĘ.
    • Wypełnij wymagane dane firmy.
    • Znajdź sztab w Twojej okolicy. Wybierz z listy lub wpisz kod TOKEN.
    • Podaj termin zbiórki oraz lokalizację swojej firmy, gdzie będzie stała Puszka. Jeżeli chcesz, na tym etapie możesz dodać kolejną Puszę.
    • Utwórz swoją eSkarbonkę
    • Poczekaj aż zweryfikujemy dane Twojej firmy i zaakceptujemy wniosek

     

  • Czym jest Firmowa Puszka Stacjonarna?

    Firmowa Puszka Stacjonarna to tekturowa puszka kwestarska, która przypisana jest do konkretnego Opiekuna (osoby odpowiadającej za zbiórkę prowadzoną do Sztabowej Puszki Stacjonarnej) i lokalu. Sztab WOŚP prowadzi nadzór nad prowadzoną kwestą (wydaje niezbędne materiały oraz rozlicza zbiórkę). Zbiórka do Firmowych Puszek Stacjonarnych może odbywać się w dniach 10.12.2022 r. – 29.01.2023. 

    Rejestracja Firmowej Puszki Stacjonarnej odbywa się poprzez zgłoszenie jej przez Opiekuna na stronie iwolontariusz.wosp.org.pl (należy założyć konto na platformie, wybrać zakładkę Chcę Reprezentować Firmę, wybrać z listy Sztab i uzupełnić Formularz Elektroniczny).

  • Czy w moim sklepie/instytucji może być umieszczona puszka 31. Finału WOŚP?

    Tak. Podczas Finału WOŚP w firmach może odbywać się zbiórka do Firmowych Puszek Stacjonarnych.
    Więcej o Firmowej Puszcze Stacjonarnej przeczytasz w pytaniu powyżej.

  • Jak mogę zgłosić się, że chcę by w moim sklepie/instytucji stała puszka 31. Finału WOŚP?

    Zbiórka do puszki w lokalu może odbywać się do zarejestrowanych Firmowych Puszek Stacjonarnych w firmach lub na stoiskach sztabowych może odbywać się w dniach 10.12.2022 r. – 29.01.2023 r. 

     

    Rejestracja Sztabowej Puszki Stacjonarnej przez Opiekuna - poprzez założenie konta na stronie iwolontariusz.wosp.org.pl, wybranie zakładki Chcę reprezentować firmę i uzupełnienie Formularza Elektronicznego. Opiekun musi wybrać z listy Sztab, który będzie prowadził nadzór nad prowadzoną kwestą (wyda niezbędne materiały oraz rozliczy zbiórkę).

     

    Każda Firmowa Puszka Stacjonarna, aby otrzymać zgodę na prowadzenie zbiórki do puszek kwestarskich 31. Finału WOŚP, zobowiązana jest uzupełnić formularz zgłoszeniowy, zawierający: nazwę Puszki, adres lokalizacji Puszki, lokalizację puszki kwestarskiej w placówce, NIP, dane osoby odpowiedzialnej - Opiekuna (imię, nazwisko, numer PESEL, adres e-mail, numer telefonu komórkowego), a także zgodnie z wymogami ustawy o ochronie danych osobowych (Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016) wyrazić pisemną zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Opiekunem może być jedynie osoba pełnoletnia.

  • Czym się różni Sztabowa/Firmowa Puszka Stacjonarna od Sztabu Skarbon Stacjonarnych?

    Sztabowa/Firmowa Puszka Stacjonarna jest przypisana do konkretnego Opiekuna (osoby odpowiadającej za zbiórkę prowadzoną do Sztabowej/Firmowej Puszki Stacjonarnej) i lokalu, ale nadzór nad nią prowadzi zarejestrowany Sztab WOŚP - wydaje niezbędne materiały oraz rozlicza zbiórkę.

    Sztab Skarbon Stacjonarnych jest formą zbiórki skierowaną tylko do firm, które posiadają swoje oddziały w różnych miastach Polski. Nie może rejestrować wolontariuszy kwestujących na terenie otwartym - zamiast tego pracownicy zbierają pieniądze podczas swoich zmian do Skarbon umieszczanych przy ich stanowiskach.

     

  • Czy moja firma może kwestować online?

    Tak! Jeśli chcesz, żeby Twoja firma kwestowała online, załóż eSkarbonkę - wystarczy, że założysz konto na stronie https://iwolontariusz.wosp.org.pl.

    eSkarbonkę można założyć od 1 grudnia 2022 do 29 stycznia 2023 roku. Zakończenie zbiórki odbędzie się automatycznie 30 stycznia 2023 o godz. 23:59 (i do tego czasu cały czas można wpłacać pieniądze). 

  • Jak znaleźć Sztab, w ramach którego mogę zarejestrować moją Firmową Puszkę Stacjonarną?

    W formularzu w kroku "Wybór Sztabu" zobaczysz okienko do wpisania Sztabu. By wyszukać Sztab w Twojej okolicy, możesz wpisać nazwę miejscowości lub numer Sztabu (ID), jeśli go znasz. 

    Po wybraniu Sztabu WOŚP potwierdź swój wybór, klikając przycisk „Zapisz”.

     

  • Skąd będę wiedzieć, że Sztab zaakceptował moją Firmową Puszkę Stacjonarną?

    Możesz na bieżąco monitorować status wniosku o przyznanie Firmowej Puszki Stacjonarnej (czy jest w Sztabie, czy został wysłany do Fundacji WOŚP) w zakładce „Firma” na stronie iwolontariusz.wosp.org.pl. 

  • Co da mojej firmie rejestracja na iwolontariusz.wosp.org.pl?

    Rejestracja na platformie http://iwolontariusz.wosp.org.pl/ pozwoli Ci:

    • założyć własną eSkarbonkę (zbiórkę online) dla Twojej firmy 
    • zgłosić chęć postawienia Firmowej Puszki Stacjonarnej w swojej firmie 

    W ten sposób możesz wspierać online cel 31. Finału razem z całym zespołem Twojej firmy.

     

  • Czy mogę mieć Firmową Puszkę Stacjonarną bez akceptacji ze strony Sztabu?

    Nie. Firmowa Puszka Stacjonarna musi być pod nadzorem konkretnego Sztabu i jest przez Sztab rozliczana. To Sztab przekazuje także Opiekunowi puszkę tekturową, więc nie ma możliwości, by Firmowa Puszka Stacjonarna funkcjonowała bez akceptacji ze strony Sztabu.

Sztab Skarbon Stacjonarnych
  • Kiedy rozpocznie się rejestracja sztabów?

    31. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy odbędzie się w niedzielę 29 stycznia 2023 roku. Rejestracja Sztabów rozpoczyna się 17 października. 

  • Kto może założyć Sztab Skarbon Stacjonarnych?

    Ten rodzaj zbiórki skierowany jest tylko do firm, które posiadają swoje oddziały w różnych miastach Polski. 

  • Jak wygląda zbiórka w ramach Sztabu Skarbon Stacjonarnych?

    W firmach, które założą Sztab Skarbon Stacjonarnych i dołączą do finałowej zbiórki, pracownicy zbierają pieniądze podczas swoich zmian, a Skarbona umieszczana jest przy ich stanowisku. Z tego powodu forma zbiórki jest nieco inna od tej, do której się przyzwyczailiśmy - zamiast wolontariusza z identyfikatorem, przy puszce kwestarskiej umieszczone jest stosowne zezwolenie na zbiórkę. Oryginał takiego zezwolenia znajduje się w centrali, a przy każdej puszce musi być zamieszczona jego kopia. 

  • Mam firmę i chcę zarejestrować Sztab Skarbon Stacjonarnych w swoich oddziałach!

    To fantastycznie! Przed rejestracją sztabu - koniecznie zapoznaj się ze specjalną podstroną https://www.wosp.org.pl/final/dla-organizatorow/sztab-skarbon-stacjonarnych

  • Przeczytaj regulaminy

 

  

 

Wspieraj wolontariuszy

Wsparcie wolontariuszy
  • Moja firma chce przekazać wolontariuszom posiłki lub ciepłe napoje

    Bardzo dziękujemy! Wolontariusze Finałów WOŚP to bardzo często dzieci i młodzież, dlatego wspieranie ich w czasie zbiórki jest dla nas bardzo ważne.  

    Masz dwie możliwości:

    • Możesz swoją ofertę zgłosić bezpośrednio Sztabowi - listę Sztabów w Twojej okolicy znajdziesz na tej stronie. Wtedy też ze Sztabem możesz uzgodnić system dystrybucji takich posiłków. Sztab za pomocą Bazy Szefa Sztabu ma możliwość dodania Twojej oferty na liście, którą publikujemy na dedykowanej stronie internetowej. Po dodaniu przez niego w Bazie - informacja o ofercie pojawi się automatycznie. 
    • Możesz swoją ofertę umieścić za pomocą specjalnego formularza na naszej stronie - po akceptacji przed moderatora Twoja oferta znajdzie się na liście. 

     

    Uwaga! Na naszej stronie pokazujemy jedynie darmowe oferty. Oferty, w których mowa jest o sprzedaży, rabatach czy promocjach, nie są pokazywane na naszej stronie. Podobnie jak w przypadku sprzedaży produktów — w takiej sytuacji nie można posługiwać się nazwą, logiem WOŚP oraz innymi podobnymi oznaczeniami, a jedynie specjalnie przygotowanym logiem - pobierz logo

     

  • Czy mogę poinformować na swojej stronie, że moja firma ma ofertę dla wolontariuszy?

    Oczywiście! Warto napisać na stronie internetowej czy stronie na Facebooku, w jaki sposób firma wspiera wolontariuszy i jakie ma dla nich propozycje. To sprawia, że Twoja oferta jest bardziej wiarygodna, a także masz możliwość dotarcia do mieszkańców okolicy. Pamiętaj, że informując o ofercie dla wolontariuszy, musisz użyć logotypu "Wolontariusz”. Sprawdź zasady

    Jeśli chcesz przygotować grafikę - pamiętaj, żeby wcześniej wysłać ją do akceptacji na adres [email protected]

     

  • W jaki sposób mogę wesprzeć wolontariuszy?

    Sztabom lub bezpośrednio wolontariuszom firmy przekazują najczęściej: 

    • ciepłe napoje (kawa, herbata)
    • napoje chłodzące (przydadzą się Sztabom, które organizują wydarzenia) 
    • ciepłe posiłki (obiady, pizze, zapiekanki) 
    • drożdżówki i kanapki 

     

    Jeśli masz pomysł, jak jeszcze możesz wesprzeć wolontariuszy, skontaktuj się ze Sztabem w swojej okolicy. Jego członkowie najlepiej będą wiedzieć, jakiej pomocy potrzebują i co przyda się wolontariuszom. 

 

Wystaw aukcje Allegro dla WOŚP 

WYSTAW PRZEDMIOT NA AUKCJE - 3 SPOSOBY
  • Wystaw przedmiot samodzielnie

    Korzystając z tego rozwiązania, samodzielnie zdecydujesz o wyglądzie i momencie wystawienia swojej aukcji! 

     

    Aby wystawić aukcję na stronie aukcje.wosp.org.pl, wystarczy posiadać zarejestrowane konto w serwisie Allegro.   
    Jeśli nie jesteś jeszcze użytkownikiem serwisu, wystarczy, że przejdziesz proces krok po kroku, zaczynając tu: https://allegro.pl/rejestracja  

    Posiadając już konto, możesz przejść do wystawiania aukcji swojego wyjątkowego przedmiotu lub usługi (wybierz wtedy kategorię Wyjątkowe Chwile).
    Nie obawiaj się, jeśli sprzedaż za pośrednictwem serwisu Allegro, nie jest dla Ciebie codziennością! Przygotowaliśmy przyjazny poradnik, który przeprowadzi Cię przez cały proces.

    ZOBACZ PORADNIK WYSTAWIANIA AUKCJI 

    Aktywność w portalu nie jest dla Ciebie tajemnicą? Również zachęcamy Cię do zapoznania się z treścią poradnika – znajdziesz tam wskazówki, które pomogą Ci wystawić atrakcyjne aukcje.

     

    Możesz także zwiększyć widoczność aukcji, korzystając z udostępnionych przez nas dedykowanych grafik. 

     

    Aukcje trwają od początku grudnia do 12.02.2023, dlatego najlepiej wystawić je nie później niż do końca stycznia.  

  • Zgłoś się do Sztabu WOŚP

    Jeśli nie chcesz wystawiać aukcji samodzielnie, możesz liczyć na wsparcie naszych Orkiestrowych Sztabów. 
    Listę wszystkich znajdziesz tu: https://www.wosp.org.pl/final/sztaby 


    Przy Sztabach prowadzących aukcje za pośrednictwem serwisu Allegro (www.aukcje.wosp.org.pl) znajdziesz odpowiednie oznaczenie. Te orkiestrowe Sztaby również prowadzą aukcje w serwisie Allegro. Zgłaszając się do takiego Sztabu uzyskasz pomoc osób doświadczonych w prowadzeniu aukcji oraz możliwości dodatkowej promocji przekazanego przez Ciebie przedmiotu.

  • Przekaż przedmiot do Fundacji

    Możesz także przekazać przedmiot do Fundacji. Pamiętaj jednak – nie jesteśmy w stanie zagwarantować, że każdy z przekazanych przedmiotów zostanie wystawiony na aukcje na rzecz aktualnego Finału. Część z przedmiotów przekazujemy także na aukcje prowadzone przez Sztaby. Prosimy o wyrozumiałość, każdego roku liczba propozycji aukcyjnych od Was przechodzi nasze najśmielsze oczekiwania. Robimy co w naszej mocy, jednak nie mamy możliwości wystawić każdego z przesłanych przedmiotów. 


    Fundacja zastrzega sobie również prawo do wystawienia wybranych aukcji. Jeśli masz pytania, czy wątpliwości skontaktuj się z nami: 
    [email protected]  


    Po otrzymaniu potwierdzenia zabezpieczony przedmiot wyślij na adres: 
    Fundacja WOŚP 
    ul. Dominikańska 19c 
    02-738 Warszawa 
    z dopiskiem AUKCJE 


    Wystawimy wyłącznie przedmioty dostarczone z wypełnionym i dołączonym do przesyłki wydrukowanym i podpisanym oświadczeniem o przekazaniu przedmiotu. Bez wypełnionego oświadczenia nie będzie możliwe wystawienie aukcji.

     

    Wypełnij oświadczenie!

     

 

Załóż firmową eSkarbonkę 

eSkarbonki firm
  • Czym jest eSkarbonka

    eSkarbonka (zbiórka online) to wirtualna puszka iWolontariusza. eSkarbonkę może założyć każdy! eSkarbonkę możesz założyć także dla swojej firmy i kwestować online razem z zespołem swoich pracowników czy klientów.

     

  • Kto może założyć eSkarbonkę firmy?

    eSkarbonkę może założyć każdy!

    Jeśli współpracujesz ze Sztabem i masz swoją Sztabową Puszkę Stacjonarną lub założyłeś własny Sztab Skarbon Stacjonarnych, eSkarbonkę firmy jako dodatkową zbiórkę online uruchomisz w Bazie Szefa Sztabu.

    Jeśli nie rejestrowałeś się jako Sztab, a Twoja firma chce kwestować online, eSkarbonkę założysz, rejestrując się na http://iwolontariusz.wosp.org.pl/. Po założeniu eSkarbonki dla firmy stajesz się jej opiekunem. 

  • Jak działa eSkarbonka?

    Zachęcaj znajomych do przekazywania wpłat na eSkarbonkę Twojej firmy. Indywidualny link do eSkarbonki można udostępniać w mediach społecznościowych, wysyłać mailem, umieścić na stronie internetowej lub prowadzonym blogu. Wśród osób dotujących eSkarbonkę mogą być pracownicy firmy, ich rodziny, a także klienci czy inni partnerzy biznesowi. Niech jak najwięcej osób dowie się o Twojej zbiórce - bo pomaganie jest dziecinnie proste!

  • Kiedy mogę kwestować eSkarbonką?

    Założenie firmowej eSkarbonki będzie możliwe na początku grudnia do dnia Finału włącznie. Wszystkie eSkarbonki rozliczą się automatycznie 30 stycznia 2023 r. o godz. 23:59.

  • Jak uruchomić eSkarbonkę?

    Załóż profil dla firm na platformie iWolontariusz i kliknij „Uruchom eSkarbonkę”.

    Jeśli będziecie mieć jakieś pytania - napisz na adres: [email protected] - pomożemy!

  • Jak poznać czy moja eSkarbonka jest aktywna?

    Po uruchomieniu eSkarbonki otrzymasz link do własnej eSkarbonki a na Twoim koncie w iWolontariuszu, zobaczysz podsumowanie Twojej internetowej zbiórki.

  • Jak rozliczyć eSkarbonkę?

    Wszystkie eSkarbonki rozliczą się automatycznie 30 stycznia 2023 r. o godz. 23:59. Będziesz mógł ją sprawdzić wchodząc na swoją eSkarbonkę.

    Wynik z Twojej eSkarbonki nie sumuje się z wynikiem zebranym do wyniku kwesty z tekturowych puszek. 

    Jeśli będziesz mieć jakieś pytania - napisz na adres: [email protected] - pomożemy!

  • Jak komunikować eSkarbonkę firmową?

    Macie już swoją firmową eSkarbonkę? To świetnie! Cieszymy się, że Ty i cały Twój zespół chcecie razem z nami grać na 30. Finale Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. 

    W tym roku, aby jeszcze bardziej uprościć Wam zadanie i komunikację eSkarbonki, przygotowaliśmy dla Was gotowy pakiet grafik. Wszystkie grafiki do pobrania dostępne są po zalogowaniu w Waszym koncie na iWolontariusz.wosp.org.pl. Zaloguj się na konto -> kliknij "edytuj eSkarbonkę" ->"pobierz grafiki promocyjne dla firm". Grafiki przygotowane zostały w plikach jpg oraz psd, tak by każda firma mogła nałożyć na grafikę swoje logo we wskazanym miejscu. Przeglądaj prezentacje poniżej albo kliknij link i oglądaj lub pobierz.

     

    Przejdź na stronę prezentacji i oglądaj

     

     

 Więcej informacji znajdziesz w FAQ eSkarbonki

 

Weź udział w Licytacji Najbardziej Hojnych Darczyńców 

Licytacja Najbardziej Hojnych Darczyńców to jedno z najważniejszych przedsięwzięć realizowanych w czasie Finału WOŚP. Złote Serduszka i Złote Karty Telefoniczne stały się najbardziej prestiżowymi symbolami społecznego zaangażowania firm w historii Fundacji WOŚP. Cała kwota uzyskana z licytacji wspiera cel Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. 

 

Dowiedz się więcej o Licytacji Najbardziej Hojnych Darczyńców!

  

 

 

Bieg "Policz się z cukrzycą" - zgłoś firmową drużynę 

Bieg „Policz się z cukrzycą” od 2007 roku towarzyszy finałowym wydarzeniom i ma na celu promocję zdrowego i aktywnego trybu życia oraz zwrócenie uwagi na problem cywilizacyjny, jakim jest cukrzyca. Główny bieg odbędzie się 29 stycznia w Warszawie, ale już od 23 stycznia uczestniczyć można w biegu wirtualnym – z dowolnego miejsca na świecie! Za wszystkie środki z pakietów startowych kupujemy pompy insulinowe dla kobiet ciężarnych z cukrzycą. Start zapisów na bieg - 14 listopada.    

 

 

 

Aktualności
2023-06-01 14:00:00

Wszystkie dzieci nasze są!

Dziś, 1 czerwca, w święto naszych pociech, przypominamy Wam w jaki sposób Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy gra dla najmłodszych!