Poznaliśmy kolejnych artystów 33. Finału!
Na 48 dni przed Letnią Zadymą w Środku Zimy Jurek Owsiak w swojej autorskiej audycji "Zaraz Będzie Ciemno" ogłosił kolejnych artystów, którzy wystąpią na warszawskim koncercie 33. Finału WOŚP.
Chcesz pomóc w organizacji Finału? To fantastycznie! Firmy mogą wspierać Finał WOŚP na wiele sposobów!
Rozważ wsparcie Sztabu działającego w najbliższej okolicy, utworzenie firmowej eSkarbonki, ustawienie w swojej siedzibie puszki stacjonarnej bądź przekazanie przedmiotu na aukcje. Możesz wesprzeć wolontariuszy, przekazując posiłki lub napoje, zgłosić firmową drużynę do udziału w Biegu „Policz się z cukrzycą” bądź powalczyć o Złote Serduszka i Złote Karty Telefoniczne w ramach Licytacji Najbardziej Hojnych Darczyńców. Zapoznaj się z najważniejszymi informacjami na temat każdej z opcji.
Cieszymy się, że chcesz wesprzeć działania Fundacji, jednak nie dopuszczamy możliwości, by tylko pewien procent ze sprzedaży produktu był przekazywany na rzecz WOŚP.
Każda forma współpracy marketingowej musi być wcześniej z nami skonsultowana i zaakceptowana. Przypominamy, że logo Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy jest zastrzeżonym znakiem towarowym i podobnie jak nazwa Fundacji WOŚP nie może być wykorzystywane w promocji żadnej sprzedaży. Wszystkie działania związane z wykorzystywaniem logotypu WOŚP muszą być skonsultowane i uzyskać akceptację ze strony Fundacji WOŚP. Każda współpraca związana z wykorzystaniem nazwy, logotypu WOŚP lub innych oznaczeń podobnych zawsze wiąże się z podpisaniem umowy.
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, zajrzyj do naszego poradnika.
Nie ma takiej możliwości, żeby Twoja firma posługiwała się logotypem WOŚP i w zamian za polubienia lub udostępnienia, oferowała nam wsparcie finansowe.
Tak samo jak w przypadku sprzedaży produktów - każda forma współpracy marketingowej - musi być wcześniej z nami skonsultowana i zaakceptowana. Dodatkowo ten sposób wsparcia WOŚP jest negatywnie odbierany przez naszych przyjaciół, a także nie jest według nich wystarczająco transparentny. Transparentność naszych działań jest jednym z naszych priorytetów. Jeśli masz wątpliwości, skontaktuj się z nami [email protected].
Oczywiście!
Koniecznie zapoznaj się z naszym poradnikiem na temat promowania aukcji i grafik, z których należy korzystać. Pamiętaj, że wystawiając aukcję charytatywną na rzecz Fundacji WOŚP, należy używać tylko logotypu dedykowanego aukcjom.
Jak najbardziej! Zanim to jednak zrobisz, pamiętaj o kilku rzeczach, o które musisz zadbać - przede wszystkim pamiętaj o skorzystaniu z odpowiedniego logotypu oraz o uzyskaniu akceptacji zaplanowanej komunikacji pod adresem [email protected].
Przed przystąpieniem do działań, przeczytaj nasz poradnik!
Przede wszystkim - bardzo Ci dziękujemy za Twoje zaangażowanie. Jeśli Twoja firma wsparła orkiestrowe działania:
Jeśli chcesz opowiedzieć o udzielonym wsparciu na swojej stronie internetowej lub w mediach społecznościowych, pamiętaj o kilku rzeczach, o które musisz zadbać - przede wszystkim skorzystaj z odpowiedniego logotypu oraz uzyskaj akceptację zaplanowanej komunikacji pod adresem [email protected].
Przed przystąpieniem do promowania działań, przeczytaj nasz poradnik!
Wszystkie informacje na ten temat znajdziesz w naszej prezentacji.
Logotyp Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy jest zastrzeżonym znakiem towarowym. Podczas komunikowania działań w ramach 33. Finału WOŚP, korzystać należy z logotypów właściwych dla podjętych akcji (wystawienie przedmiotu na aukcję, wsparcie Sztabu, wsparcie wolontariuszy) - zasady korzystania z grafik i sposób uzyskania akceptu komunikacji opisujemy w tym przewodniku.
W przypadku jakichkolwiek pytań i wątpliwości napisz do nas na [email protected].
Dysponujecie środkami finansowymi, posiadacie produkty, które możecie przekazać na rzecz Sztabu bądź chcecie jako firma zaoferować usługę, by usprawnić działanie Sztabu i nie wiecie gdzie się zgłosić? Zapoznajcie się z listą Sztabów zatwierdzonych przez Fundację. Wybierzcie ten, który znajduje się w Waszej okolicy lub jego potrzeby najbardziej odpowiadają Waszym oczekiwaniom i możliwościom np. artykuły spożywcze (napoje, słodycze, posiłki), transport, materiały biurowe (papier, drukarki), usługi ochroniarskie, technika sceniczna, gadżety, wytwory artystyczne (muzyka, malarstwo, rzeźba, rękodzieło), usługi informatyczne (hosting www, projektowanie grafiki, komunikacja).
Skontaktujcie się z Szefem Sztabu - osobą która odpowiada za działanie danego Sztabu. Możecie skorzystać z danych kontaktowych podanych na naszej liście lub z kontaktu podanego na stronie Sztabu. Tam również możecie zobaczyć, jakie aktywności zaplanował dany Sztab - może ułatwić to podjęcie decyzji co do zakresu Waszej współpracy.
W czasie rozmowy z przedstawicielem Sztabu zazwyczaj można zorientować się, jakie ma on najpilniejsze potrzeby. Często do lepszego działania Sztabu bardziej potrzebna jest konkretna pomoc (np.: materiały biurowe, żywność lub gorące napoje dla wolontariuszy), niż wkład finansowy.
Zarówno Szefowie Sztabów, jak i wszystkie pozostałe osoby zaangażowane w organizacje Sztabu działają jako wolontariusze. Zgodnie z regulaminem, który akceptują, nie pobierają oni żadnych wynagrodzeń z tytułu prowadzenia Sztabu. Ponoszenie kosztów organizacji Sztabu lub organizacji imprezy finałowej często bywa dla nich dużym wysiłkiem logistycznym. Dlatego zachęcamy do pomocy, zarówno jeśli chodzi o przekazanie środków finansowych, jak i rzeczy niezbędnych do funkcjonowania Sztabu.
Zgodnie z Regulaminem działania Sztabów, który określa wszystkie zasady dotyczące ich funkcjonowania, Sztab działa w swoim imieniu na rzecz Fundacji i 33. Finału WOŚP. Oznacza to, że Fundacja WOŚP, nie wystawia potwierdzenia przekazania darowizny Sztabowi, nie przyjmuje faktur na zamówienia złożone przez Sztab ani nie wystawia zaświadczeń za świadczenia sponsorskie dotyczące Sztabu.
Każdy Sztab po zatwierdzeniu wniosku o udział w zbiórce na rzecz 33. Finału otrzymuje od Fundacji oficjalną zgodę. Przed nawiązaniem współpracy można poprosić o okazanie takiego dokumentu. Oprócz przedstawicieli Sztabu, może się do Was także zgłosić organizacja współpracująca w ramach Imprezy Zamkniętej pod auspicjami Sztabu. Zakres ich działania można również sprawdzić u Szefa Sztabu.
Zazwyczaj sponsorzy, nawiązując współpracę ze Sztabami, preferują współpracę opartą na barterze np. zamiast przekazywać pieniądze wolą zapłacić fakturę za zwrot kosztów podróży zespołu grającego w czasie Finału, usługi transportowe, materiały biurowe lub po prostu przekazać - w zależności od możliwości - rzeczy niezbędne do prowadzenia Sztabu czy imprez towarzyszących Finałowi.
Dobrym pomysłem jest także wsparcie licytacji prowadzonych przez Sztaby w specjalnym serwisie aukcje.wosp.org.pl, tworzonym we współpracy z Allegro. To doskonała forma reklamy oraz sposób na zasilenie finałowej kwesty. Im bardziej nietuzinkowa aukcja, tym większa szansa, że zainteresuje ona media! Porozmawiajcie z przedstawicielami Sztabu, połączenie Waszych możliwości i ich pomysłowości może przynieść niesamowite efekty.
Jeśli Wasza firma jest dostawcą konkretnych usług - być może Wasza pomoc przyda się Sztabowi właśnie w tym zakresie. Oczywiście możecie swoje usługi zaproponować tylko jednemu wybranemu Sztabowi.
Wasze zaangażowanie może wzbogacić program przygotowany przez Sztab. Zachęcamy do aktywności na tym polu.
Większość Sztabów w ramach zbiórki organizuje imprezy plenerowe lub imprezy odbywające się na terenie różnych instytucji tzw. Imprezy Zamknięte. W czasie ich trwania mogą - na ustalonych wcześniej zasadach - reklamować firmy, z którymi współpracują. Jest to okazja do pokazania się lokalnej społeczności jako firma, która wspiera działania związane z 33. Finałem WOŚP. Również działalność internetowa Sztabów, strony internetowe oraz serwisy społecznościowe - cieszą się dużym zainteresowaniem i mogą być dobrym nośnikiem reklamy.
Po rozliczeniu Sztab otrzymuje od Fundacji specjalne finałowe podziękowania. Bardzo zależy nam na tym, by zostały przekazane wszystkim sponsorom i partnerom Sztabów. Jest to wyraz naszej ogromnej wdzięczności za chęć włączenia się w orkiestrowe działania, poprzez wsparcie lokalnego Sztabu.
Jak prawidłowo informować o współpracy ze Sztabem? Wspierając Sztab, a nie bezpośrednio Fundację, należy korzystać z logotypu danego Sztabu (uzyskanego od Sztabu), a nie logotypu Fundacji WOŚP. Komunikacja powinna zawierać informację o tym, jak firma wspiera Sztab, i zostać zaakceptowana przez Fundację przed publikacją - akcept uzyskać można, przesyłając przygotowane treści na dedykowany adres [email protected].
Bardzo dziękujemy! Wolontariusze Finałów WOŚP to bardzo często dzieci i młodzież, dlatego wspieranie ich w czasie zbiórki jest dla nas bardzo ważne.
Masz dwie możliwości:
Uwaga! Na naszej stronie pokazujemy jedynie darmowe oferty. Oferty, w których mowa jest o sprzedaży, rabatach czy promocjach, nie są pokazywane na naszej stronie.
Jeśli chcesz zakomunikować, że Twoja firma włącza się w Finał WOŚP, wspierając wolontariuszy, koniecznie zapoznaj się z tym poradnikiem. Pamiętaj, że w tym przypadku nie możesz posługiwać się nazwą, logotypem WOŚP oraz innymi podobnymi oznaczeniami, a jedynie specjalnie przygotowanym logotypem Dla wolontariusza.
Jeśli chcesz przygotować grafikę - pamiętaj, żeby wcześniej wysłać ją do akceptacji na adres [email protected].
Sztabom lub bezpośrednio wolontariuszom firmy przekazują najczęściej:
Jeśli masz pomysł, jak jeszcze możesz wesprzeć wolontariuszy, skontaktuj się ze Sztabem w swojej okolicy. Jego członkowie najlepiej będą wiedzieć, jakiej pomocy potrzebują i co przyda się wolontariuszom.
Oczywiście! Warto napisać na stronie internetowej czy stronie na Facebooku, w jaki sposób firma wspiera wolontariuszy i jakie ma dla nich propozycje. To sprawia, że Twoja oferta jest bardziej wiarygodna, a także masz możliwość dotarcia do mieszkańców okolicy.
Jeśli chcesz zakomunikować, że Twoja firma włącza się w Finał WOŚP, wspierając wolontariuszy, koniecznie zapoznaj się z tym poradnikiem. Pamiętaj, że w tym przypadku nie możesz posługiwać się nazwą, logotypem WOŚP oraz innymi podobnymi oznaczeniami, a jedynie specjalnie przygotowanym logotypem Dla wolontariusza.
Jeśli chcesz przygotować grafikę - pamiętaj, żeby wcześniej wysłać ją do akceptacji na adres [email protected].
Firmowa Puszka Stacjonarna to tekturowa puszka kwestarska, która przypisana jest do konkretnego Opiekuna (osoby odpowiadającej za zbiórkę prowadzoną do Sztabowej Puszki Stacjonarnej) i lokalu. Sztab WOŚP prowadzi nadzór nad prowadzoną kwestą (wydaje niezbędne materiały oraz rozlicza zbiórkę). Zbiórka do Firmowych Puszek Stacjonarnych może odbywać się w dniach 10.12.2023 r. – 28.01.2024 r.
Rejestracja Firmowej Puszki Stacjonarnej odbywa się poprzez zgłoszenie jej przez Opiekuna na stronie iwolontariusz.wosp.org.pl (należy założyć konto na platformie, wybrać zakładkę Chcę Reprezentować Firmę, wybrać z listy Sztab i uzupełnić Formularz Elektroniczny).
Tak. Podczas Finału WOŚP w firmach może odbywać się zbiórka do Firmowych Puszek Stacjonarnych.
Więcej o Firmowej Puszcze Stacjonarnej przeczytasz w pytaniu powyżej.
Zbiórka do puszki w lokalu może odbywać się do zarejestrowanych Firmowych Puszek Stacjonarnych w firmach lub na stoiskach sztabowych może odbywać się w dniach 10.12.2024 r. – 26.01.2025 r.
Rejestracja Sztabowej Puszki Stacjonarnej przez Opiekuna – poprzez założenie konta na stronie iwolontariusz.wosp.org.pl, wybranie zakładki Chcę reprezentować firmę i uzupełnienie Formularza Elektronicznego. Opiekun musi wybrać z listy Sztab, który będzie prowadził nadzór nad prowadzoną kwestą (wyda niezbędne materiały oraz rozliczy zbiórkę).
Każda Firmowa Puszka Stacjonarna, aby otrzymać zgodę na prowadzenie zbiórki do puszek kwestarskich 33. Finału WOŚP, zobowiązana jest uzupełnić formularz zgłoszeniowy, zawierający: nazwę Puszki, adres lokalizacji Puszki, lokalizację puszki kwestarskiej w placówce, NIP, dane osoby odpowiedzialnej – Opiekuna (imię, nazwisko, numer PESEL, adres e-mail, numer telefonu komórkowego), a także zgodnie z wymogami ustawy o ochronie danych osobowych (Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016) wyrazić pisemną zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Opiekunem może być jedynie osoba pełnoletnia.
Sztabowa/Firmowa Puszka Stacjonarna jest przypisana do konkretnego Opiekuna (osoby odpowiadającej za zbiórkę prowadzoną do Sztabowej/Firmowej Puszki Stacjonarnej) i lokalu, ale nadzór nad nią prowadzi zarejestrowany Sztab WOŚP – wydaje niezbędne materiały oraz rozlicza zbiórkę.
Sztab Skarbon Stacjonarnych jest formą zbiórki skierowaną tylko do firm, które posiadają swoje oddziały w różnych miastach Polski. Nie może rejestrować wolontariuszy kwestujących na terenie otwartym – zamiast tego pracownicy zbierają pieniądze podczas swoich zmian do Skarbon umieszczanych przy ich stanowiskach.
Tak! Jeśli chcesz, żeby Twoja firma kwestowała online, załóż eSkarbonkę – wystarczy, że założysz konto na stronie iwolontariusz.wosp.org.pl.
eSkarbonkę można założyć od grudnia do 26 stycznia 2025 roku. Zakończenie zbiórki odbędzie się automatycznie 27 stycznia 2025 o godz. 23:59 (i do tego czasu cały czas można wpłacać pieniądze).
W formularzu w kroku "Wybór Sztabu" zobaczysz okienko do wpisania Sztabu. By wyszukać Sztab w Twojej okolicy, możesz wpisać nazwę miejscowości lub numer Sztabu (ID), jeśli go znasz.
Po wybraniu Sztabu WOŚP potwierdź swój wybór, klikając przycisk „Zapisz”.
Możesz na bieżąco monitorować status wniosku o przyznanie Firmowej Puszki Stacjonarnej (czy jest w Sztabie, czy został wysłany do Fundacji WOŚP) w zakładce „Firma” na stronie iwolontariusz.wosp.org.pl.
Rejestracja na platformie iwolontariusz.wosp.org.pl pozwoli Ci:
W ten sposób możesz wspierać online cel 33. Finału razem z całym zespołem Twojej firmy.
Nie. Firmowa Puszka Stacjonarna musi być pod nadzorem konkretnego Sztabu i jest przez Sztab rozliczana. To Sztab przekazuje także Opiekunowi puszkę tekturową, więc nie ma możliwości, by Firmowa Puszka Stacjonarna funkcjonowała bez akceptacji ze strony Sztabu.
33. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy odbędzie się w niedzielę 26 stycznia 2025 roku. Rejestracja Sztabów rozpocznie się 16 października 2024 i zakończy się 18 listopada 2024.
Ten rodzaj zbiórki skierowany jest tylko do firm, które posiadają swoje oddziały w różnych miastach Polski.
W firmach, które założą Sztab Skarbon Stacjonarnych i dołączą do finałowej zbiórki, pracownicy zbierają pieniądze podczas swoich zmian, a Skarbona umieszczana jest przy ich stanowisku. Z tego powodu forma zbiórki jest nieco inna od tej, do której się przyzwyczailiśmy - zamiast wolontariusza z identyfikatorem, przy puszce kwestarskiej umieszczone jest stosowne zezwolenie na zbiórkę. Oryginał takiego zezwolenia znajduje się w centrali, a przy każdej puszce musi być zamieszczona jego kopia.
To fantastycznie! Przed rejestracją sztabu - koniecznie zapoznaj się ze specjalną podstroną https://www.wosp.org.pl/final/dla-organizatorow/sztab-skarbon-stacjonarnych.
eSkarbonka (zbiórka online) to wirtualna puszka iWolontariusza. eSkarbonkę może założyć każdy! eSkarbonkę możesz założyć także dla swojej firmy i kwestować online razem z zespołem swoich pracowników czy klientów.
Zbiórka do eSkarbonek w ramach 33. Finału WOŚP możliwa jest od 17 grudnia 2024 roku do 27 stycznia 2025 roku.
eSkarbonkę może założyć każdy!
Jeśli współpracujesz ze Sztabem i masz swoją Sztabową Puszkę Stacjonarną lub założyłeś własny Sztab Skarbon Stacjonarnych, eSkarbonkę firmy jako dodatkową zbiórkę online uruchomisz w Bazie Szefa Sztabu.
Jeśli nie rejestrowałeś się jako Sztab, a Twoja firma chce kwestować online, eSkarbonkę założysz, rejestrując się na iwolontariusz.wosp.org.pl Po założeniu eSkarbonki dla firmy, stajesz się jej opiekunem.
eSkarbonka to puszka w internecie, do której zbierać można już od grudnia!
Każda eSkarbonka posiada swój indywidualny link, który można udostępnić w mediach społecznościowych lub na stronie internetowej firmy i w ten sposób zachęcać do wpłat współpracowników, ich rodziny, partnerów biznesowych czy klientów firmy. Niech jak najwięcej osób dowie się o Twojej zbiórce - bo pomaganie jest dziecinnie proste!
Zbiórka do eSkarbonek w ramach 33. Finału WOŚP możliwa jest od 17 grudnia 2024 roku do 27 stycznia 2025 roku. Efekty zbiórki można śledzić na bieżąco na stronie eSkarbonki. Po zakończeniu zbiórki eSkarbonka rozlicza się automatycznie.
Załóż profil dla firm na platformie iWolontariusz i kliknij „Uruchom eSkarbonkę”.
Jeśli będziesz mieć jakieś pytania - napisz na adres: [email protected] - pomożemy!
Po uruchomieniu eSkarbonki otrzymasz link do własnej eSkarbonki, a na Twoim koncie w iWolontariuszu, zobaczysz podsumowanie Twojej internetowej zbiórki.
Wszystkie eSkarbonki rozliczą się automatycznie 27 stycznia 2025 r. o godz. 23:59. Wynik będziesz mógł sprawdzić, wchodząc na swoją eSkarbonkę.
Jeśli będziesz mieć jakieś pytania - napisz na adres: [email protected] - pomożemy!
Macie już swoją firmową eSkarbonkę? To świetnie! Cieszymy się, że Ty i cały Twój zespół chcecie razem z nami grać na 33. Finale Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy!
W tym roku, aby jeszcze bardziej uprościć Wam zadanie i komunikację eSkarbonki, przygotowaliśmy dla Was gotowy pakiet grafik. Wszystkie grafiki do pobrania dostępne są po zalogowaniu w Waszym koncie na iWolontariusz.wosp.org.pl. Zaloguj się na konto -> kliknij "edytuj eSkarbonkę" ->"pobierz grafiki promocyjne dla firm". Grafiki przygotowane zostały w plikach jpg oraz psd, tak by każda firma mogła nałożyć na grafikę swoje logo we wskazanym miejscu.
Korzystając z tego rozwiązania, samodzielnie zdecydujesz o wyglądzie i momencie wystawienia swojej aukcji!
Aby wystawić aukcję na stronie aukcje.wosp.org.pl, wystarczy posiadać zarejestrowane konto w serwisie Allegro.
Jeśli nie jesteś jeszcze użytkownikiem serwisu, wystarczy, że przejdziesz proces krok po kroku, zaczynając tu: allegro.pl/rejestracja
Posiadając już konto, możesz przejść do wystawiania aukcji swojego wyjątkowego przedmiotu lub usługi (wybierz wtedy kategorię Wyjątkowe Chwile).
Nie obawiaj się, jeśli sprzedaż za pośrednictwem serwisu Allegro, nie jest dla Ciebie codziennością! Przygotowaliśmy przyjazny poradnik, który przeprowadzi Cię przez cały proces -> Poradnik wystawiania aukcji
Aktywność w portalu nie jest dla Ciebie tajemnicą? Również zachęcamy Cię do zapoznania się z treścią poradnika – znajdziesz tam wskazówki, które pomogą Ci wystawić atrakcyjne aukcje.
Aukcje trwają od początku grudnia do 09.02.2025 roku, dlatego najlepiej wystawić je nie później niż do końca stycznia.
Jeśli nie chcesz wystawiać aukcji samodzielnie, możesz liczyć na wsparcie naszych Orkiestrowych Sztabów.
Listę wszystkich znajdziesz tu.
Przy Sztabach prowadzących aukcje za pośrednictwem serwisu Allegro (www.aukcje.wosp.org.pl) znajdziesz odpowiednie oznaczenie. Zgłaszając się do takiego Sztabu, uzyskasz pomoc osób doświadczonych w prowadzeniu aukcji oraz możliwości dodatkowej promocji przekazanego przez Ciebie przedmiotu.
Możesz także przekazać przedmiot do Fundacji. Pamiętaj jednak – nie jesteśmy w stanie zagwarantować, że każdy z przekazanych przedmiotów zostanie wystawiony na aukcje na rzecz aktualnego Finału. Część z przedmiotów przekazujemy także na aukcje prowadzone przez Sztaby. Prosimy o wyrozumiałość, każdego roku liczba propozycji aukcyjnych przechodzi nasze najśmielsze oczekiwania. Robimy co w naszej mocy, jednak nie mamy możliwości wystawić każdego z przesłanych przedmiotów.
Fundacja zastrzega sobie również prawo do wystawienia wybranych aukcji. Jeśli masz pytania, czy wątpliwości skontaktuj się z nami: [email protected]
Po otrzymaniu potwierdzenia, zabezpieczony przedmiot wyślij na adres:
Fundacja WOŚP
ul. Dominikańska 19c
02-738 Warszawa
z dopiskiem AUKCJE
Wystawimy wyłącznie przedmioty dostarczone z wydrukowanym, wypełnionym i podpisanym oświadczeniem o przekazaniu przedmiotu. Bez wypełnionego oświadczenia nie będzie możliwe wystawienie aukcji.
Wspierasz Finał WOŚP, przekazując przedmiot na aukcje? Wspaniale! Koniecznie zapoznaj się z naszym poradnikiem na temat promowania aukcji i grafik, z których należy korzystać. Pamiętaj, że wystawiając aukcję charytatywną na rzecz Fundacji WOŚP, należy używać tylko logotypu dedykowanego aukcjom.
Licytacja Najbardziej Hojnych Darczyńców to jedno z najważniejszych przedsięwzięć realizowanych w czasie Finału WOŚP. Złote Serduszka i Złote Karty Telefoniczne stały się najbardziej prestiżowymi i kultowymi symbolami społecznego zaangażowania firm w historii Fundacji WOŚP. Cała kwota uzyskana z licytacji wspiera cel Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.
Bieg „Policz się z cukrzycą” od 2007 roku towarzyszy finałowym wydarzeniom i ma na celu promocję zdrowego i aktywnego trybu życia oraz zwrócenie uwagi na problem cywilizacyjny, jakim jest cukrzyca. Główny bieg odbędzie się 25 stycznia w Warszawie, ale już od 20 stycznia uczestniczyć można w biegu wirtualnym – z dowolnego miejsca na świecie! Za wszystkie środki z pakietów startowych kupujemy pompy insulinowe dla kobiet ciężarnych z cukrzycą. Start zapisów na bieg - 14 listopada.
Chcesz zgłosić swoją drużynę do udziału w biegu, masz pytania? Napisz na [email protected]
Na 48 dni przed Letnią Zadymą w Środku Zimy Jurek Owsiak w swojej autorskiej audycji "Zaraz Będzie Ciemno" ogłosił kolejnych artystów, którzy wystąpią na warszawskim koncercie 33. Finału WOŚP.