Krok 1 - chcesz dołączyć do Pokojowego Patrolu:
Patrolowcem może zostać wyłącznie osoba pełnoletnia - dlatego najpóźniej w pierwszym dniu szkolenia musisz mieć ukończone 18 lat.
Krok 2 - rejestrujesz się on-line na patrol.wosp.org.pl:
Wejdź na stronę: https://patrol.wosp.org.pl i zarejestruj się klikając przycisk "ZAŁÓŻ KONTO". Po utworzeniu konta otrzymasz e-mail z linkiem aktywującym je.
Krok 3 - logujesz się i drukujesz dokumenty:
Zaloguj się na stronie: https://patrol.wosp.org.pl, w zakładce "PLIKI" znajdziesz FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY. Pobierz i wypełnij go, a następnie odeślij e-mailem (skan/zdjęcie) na adres [email protected].
Krok 4 - teraz działamy my:
Gdy Twój formularz dotrze do nas, zweryfikujemy go i potwierdzimy. W ten sposób zostaniesz wpisany na listę uczestników szkolenia.
Krok 5 - przyjeżdżasz na szkolenie:
Po zgłoszeniu się na szkolenie - przyjeżdżasz do Szadowa-Młyn. Zarezerwuj sobie wolny weekend, z piątkiem włącznie. Więcej potrzebnych informacji (o tym, gdzie należy dojechać, co ze sobą zabrać) otrzymasz od nas mailem. Dojeżdżasz do nas na własny koszt, ale zapewniamy Ci nocleg i wyżywienie.
Koszt szkolenia wynosi około 750 PLN i pokrywa go Fundacja WOŚP ze środków zarezerwowanych na realizację Programu Nauki Udzielania Pierwszej Pomocy oraz z darowizn przekazanych przez uczestników szkoleń. Warunkiem uczestnictwa jest przekazanie darowizny na konto Fundacji, najpóźniej na 5 dni przed rozpoczęciem szkolenia. Numer konta otrzymacie w mailu od nas. Zwyczajowo darowizna jest w wysokości 100 PLN, z przeznaczeniem na organizację szkoleń Pokojowego Patrolu.
Uczestnictwo w szkoleniu Pokojowego Patrolu zobowiązuje Cię do aktywnego udziału (w charaktrze wolontariusza) w wydarzeniach organizowanych przez Fundację WOŚP.
Krok 6 - jesteś w Pokojowym Patrolu:
Jeśli ukończysz szkolenie i zdasz egzaminy - otrzymasz nasz certyfikat i unikalną, czerwoną koszulkę Pokojowego Patrolu! Coś czym może poszczycić się tylko garstka osób w Polsce!
