Nagrody i badania

Jesteśmy doceniani

 

 

 

Badania opinii 

Co Polacy myślą o WOŚP? Badania przeprowadzone przez Millward Brown SMG/KRC

97% Polaków zna WOŚP chociażby ze słyszenia - badania przeprowadzone przez Kantar Millward Brown (2016) 

Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy to marka ciesząca się największym szacunkiem - Brand Asset™ Valuator (2016)

Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy to najsilniejsza polska marka –  Brand Asset™ Valuator (2013)

Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy cieszy się największym zaufaniem społecznym (2016)

Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy cieszy się największym zaufaniem społecznym (2014)

Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy cieszy się największym zaufaniem społecznym (2012)

 

 

Aktualności
2018-06-20 15:42:36

Międzychód już rozpoczął przygotowania do 27 Finału WOŚP

Międzychód rozpoczął przygotowania do 27. Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. To będzie już dwudziesty raz, od kiedy miasto powiatowe włącza się w wielkie, styczniowe granie z Orkiestrą.

Zobacz też