Podczas 32. Finału WOŚP zebraliśmy:
281879118,07 PLN
Fundacja

Case study: WOŚP w publikacji naukowej!

2024-05-24 15:20:00

 

Za nami premiery dwóch edycji książki Philipa Kotlera „Essentials of Modern Marketing - Poland Edition” z artykułami przygotowanymi przez Dział Komunikacji Fundacji WOŚP o nowoczesnych technologiach wykorzystywanych przez Orkiestrę. W 2023 roku ukazała się książka Philipa Kotlera „Essentials of Modern Marketing - Poland Edition” w wersji angielskiej, natomiast 22 maja br., podczas oficjalnej gali, premierę miała polska wersja językowa książki. 

 

Philip Kotler to profesor marketingu międzynarodowego w Kellog School of Management na Northwestern University, zwany ojcem marketingu. Jest autorem książek o podstawach marketingu, z których korzystają studenci tego kierunku na całym świecie. Jest także twórcą Kotler Impact - organizacji, która zrzesza marketingowców i której misją jest budowanie zrównoważonego rozwoju.

 

Od 2022 roku Kotler Impact zajmuje się również wydawaniem książki „Essentials of Modern Marketing” - „Podstawy Nowoczesnego Marketingu”, czyli publikacji, w której zasady marketingu poparte są przykładami i case'ami charakterystycznymi dla poszczególnych rynków w różnych krajach na świecie.

  

WOŚP przenosi wolontariat na inny poziom!

 

W 2023 roku ukazało się wydanie „Essentials of Modern Marketing. Poland Edition"  - pierwsza książka marketingowa poświęcona sukcesom rynkowym w Polsce. Premiera książki miała miejsce 16 maja 2023 roku w Warszawie podczas uroczystej Gali w Hotelu Westin. 


Do udziału w tym wyjątkowym projekcie została zaproszona również Fundacja WOŚP. Nasz case study w przystępny sposób omawia, w jaki sposób zmieniał się wymiar wolontariatu. Dzięki uprzejmości autorów, mieliśmy okazję podzielić się z międzynarodowym gronem odbiorców tym, jak na przestrzeni lat, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom wolontariuszy i darczyńców, Fundacja, jako lider wśród NGO w kraju, tworzyła i ulepszała narzędzia online umożliwiające czynny udział  w organizacji Finałów WOŚP. Działania te możliwe były dzięki zaangażowaniu partnera Fundacji - marki Mastercard, która stoi m.in. za ogromnym sukcesem eSkarbonki


Książkę można kupić na platformie Amazon. 

 

Studio 31. Finału WOŚP, fot. Grzegorz Adamek

 

Po sukcesie z 2023 roku, Fundacja WOŚP otrzymała ponowne zaproszenie do współtworzenia - tym razem - pierwszego polskiego wydania "Essentials of Modern Marketing - Podstawy Nowoczesnego Marketingu". Premiera książki miała miejsce, 22 maja br. podczas konferencji Infoshare w Gdańsku. Panel dyskusyjny swoją obecnością uświetnili Bartosz Woznicki (Clovin Group), Katarzyna Ostojska (Raben Logistics) oraz dr Jacek Kotarbinski.

 

Książkę "Essentials of Modern Marketing - Podstawy Nowoczesnego Marketingu" można zakupić na portalu Amazon.

 

Kup książkę na Amazon

 

Serdecznie zapraszamy do lektury! Dziękujemy Kotler Impact za możliwość wzięcia udziału w tym wyjątkowym projekcie.

 

 

POKAŻ PODOBNE
2024-04-19 10:26:48

Szkolimy w Łodzi i Piotrkowie Trybunalskim!

Nasze szkolenia w ramach Programu Edukacyjnego "Ratujemy i Uczymy Ratować" nie zwalniają tempa! Wczoraj nasi instruktorzy przeprowadzili zajęcia w Łodzi, a dzisiaj szkolimy nauczycieli w Piotrkowie Trybunalskim! Łącznie przeszkolimy nauczycieli i nauczycielki z 40 szkół!

2024-05-06 09:55:00

Tak grały Sztaby 32. Finału!

Pod koniec marca poznaliśmy wynik 32. Finału WOŚP i dowiedzieliśmy się, jak zagrały Sztaby w Polsce i na całym świecie. Z całego serca dziękujemy wszystkim wolontariuszom zaangażowanym w lokalne ośrodki!

2024-03-30 12:00:00

Mocy życzymy! Wielkanoc 2024

Życzymy Wam wszystkiego dobrego od całej naszej Fundacji!

2024-04-22 14:30:32

Przypominamy o 1,5% podatku!

30 kwietnia mija termin złożenia deklaracji PIT za rok 2023. Wszystkich chętnych do wspierania najwyższych standardów leczenia dzieci i całorocznych programów medycznych, zachęcamy do przekazania swojego 1,5% podatku na rzecz naszej Fundacji!