Stan konta "Powódź - Pomoc. Cała Polska pomaga"
27406656,51 PLN
Fundacja

Case study: WOŚP w publikacji naukowej!

2024-05-24 15:20:00

 

Za nami premiery dwóch edycji książki Philipa Kotlera „Essentials of Modern Marketing - Poland Edition” z artykułami przygotowanymi przez Dział Komunikacji Fundacji WOŚP o nowoczesnych technologiach wykorzystywanych przez Orkiestrę. W 2023 roku ukazała się książka Philipa Kotlera „Essentials of Modern Marketing - Poland Edition” w wersji angielskiej, natomiast 22 maja br., podczas oficjalnej gali, premierę miała polska wersja językowa książki. 

 

Philip Kotler to profesor marketingu międzynarodowego w Kellog School of Management na Northwestern University, zwany ojcem marketingu. Jest autorem książek o podstawach marketingu, z których korzystają studenci tego kierunku na całym świecie. Jest także twórcą Kotler Impact - organizacji, która zrzesza marketingowców i której misją jest budowanie zrównoważonego rozwoju.

 

Od 2022 roku Kotler Impact zajmuje się również wydawaniem książki „Essentials of Modern Marketing” - „Podstawy Nowoczesnego Marketingu”, czyli publikacji, w której zasady marketingu poparte są przykładami i case'ami charakterystycznymi dla poszczególnych rynków w różnych krajach na świecie.

  

WOŚP przenosi wolontariat na inny poziom!

 

W 2023 roku ukazało się wydanie „Essentials of Modern Marketing. Poland Edition"  - pierwsza książka marketingowa poświęcona sukcesom rynkowym w Polsce. Premiera książki miała miejsce 16 maja 2023 roku w Warszawie podczas uroczystej Gali w Hotelu Westin. 


Do udziału w tym wyjątkowym projekcie została zaproszona również Fundacja WOŚP. Nasz case study w przystępny sposób omawia, w jaki sposób zmieniał się wymiar wolontariatu. Dzięki uprzejmości autorów, mieliśmy okazję podzielić się z międzynarodowym gronem odbiorców tym, jak na przestrzeni lat, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom wolontariuszy i darczyńców, Fundacja, jako lider wśród NGO w kraju, tworzyła i ulepszała narzędzia online umożliwiające czynny udział  w organizacji Finałów WOŚP. Działania te możliwe były dzięki zaangażowaniu partnera Fundacji - marki Mastercard, która stoi m.in. za ogromnym sukcesem eSkarbonki


Książkę można kupić na platformie Amazon. 

 

Studio 31. Finału WOŚP, fot. Grzegorz Adamek

 

Po sukcesie z 2023 roku, Fundacja WOŚP otrzymała ponowne zaproszenie do współtworzenia - tym razem - pierwszego polskiego wydania "Essentials of Modern Marketing - Podstawy Nowoczesnego Marketingu". Premiera książki miała miejsce, 22 maja br. podczas konferencji Infoshare w Gdańsku. Panel dyskusyjny swoją obecnością uświetnili Bartosz Woznicki (Clovin Group), Katarzyna Ostojska (Raben Logistics) oraz dr Jacek Kotarbinski.

 

Książkę "Essentials of Modern Marketing - Podstawy Nowoczesnego Marketingu" można zakupić na portalu Amazon.

 

Kup książkę na Amazon

 

Serdecznie zapraszamy do lektury! Dziękujemy Kotler Impact za możliwość wzięcia udziału w tym wyjątkowym projekcie.

 

 

POKAŻ PODOBNE
2024-09-13 15:10:00

Dzisiaj Światowy Dzień Sepsy

Z okazji Światowego Dnia Sepsy, podsumowujemy nasze działania w walce z tym niewidzialnym wrogiem, który jest jedną z najczęstszych przyczyn zgonów w Polsce. Walka z sepsą była celem 31. Finału WOŚP, podczas którego zebraliśmy ponad 243 miliony złotych.

2024-09-11 16:35:00

Ślub na WOŚP w Tarnowie Podgórnym!

Jednym z najpiękniejszych działań w ramach Finałów WOŚP są orkiestrowe aukcje. Serwis Allegro wypełnia się prawdziwymi perełkami - wyjątkowymi przedmiotami, ale też ofertami doświadczeń. Sztab WOŚP Tarnowo Podgórne na aukcje wystawił... ślub!

2024-08-30 11:49:01

To były piękne wakacje w Szadowie Młyn!

Za nami dwa niezapomniane turnusy „Wakacyjnego Zawrotu Głowy” – letnich kolonii organizowanych w ośrodku Szadowo Młyn. Dzieci w wieku 7-13 lat spędziły po 12 dni pełnych przygód i niezapomnianych doświadczeń na łonie natury!

2024-09-03 16:30:00

Po raz piąty braliśmy udział w gonitwie charytatywnej!

Fundacja Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy po raz piąty wzięła udział w gonitwie charytatywnej Westminster Day, podczas której konie reprezentowały organizacje pozarządowe działające w Polsce.