1. Używaj nakładek
Włącz nakładkę na Facebooku i pokaż, że bijesz rekord razem z nami! Wybierz swój wzór spośród:
2. Dołącz do wydarzenia
Nie zwlekaj i przyłącz się! Pokaż, że z roku na rok jest nas coraz więcej. Śledź bieżące informacje w wydarzeniu i bądź bliżej osób szukających punktów bicia rekordu w pierwszej pomocy w Twojej okolicy.
Pamiętajcie, że możecie tworzyć własne wydarzenia i zapraszać do nich przyjaciół, pracowników, uczniów czy mieszkańców Waszej miejscowości. Koniecznie dajcie nam o nich znać!
3. Promuj wydarzenie
Jak co roku bijemy rekord celem popularyzacji wiedzy na temat zasad udzielania pierwszej pomocy w stosunku do osoby, u której wystąpiło nagłe zatrzymanie krążenia. Promuj pierwszą pomoc i bicie rekordu na stronach swojej organizacji i w social mediach. Wykorzystaj do tego gotowe materiały:
4. Używaj #hasztagu i oznaczaj innych
Tworząc treści online oznacz je hasztagiem #uczymyratować. Chcesz poszerzyć zasięg swoich komunikatów? Pisząc o biciu rekordu w pierwszej pomocy w social mediach na kanałach Twojej organizacji, tj. Facebook, Instagram, czy Twitter — pamiętaj, by oznaczaj inne instytucje lub pozwól oznaczać się zgłoszonym uczestnikom i poszerzaj zasięgi!
5. Wyślij informację prasową
Organizujesz rekord w swojej placówce? Wyślij informację prasową lokalnym mediom i zaproś media na wydarzenie.
Dlaczego warto? Wysyłając informację prasową, to Ty decydujesz, o czym chcesz powiedzieć, co jest najważniejsze i godne podkreślenia. Jeżeli dziennikarz gościć będzie podczas naszego wydarzenia jedynie przez chwilę albo w ogóle nie będzie miał możliwości uczestniczenia w nim, masz pewność, że otrzyma kompletne i rzeczowe informacje. Takie działanie pozwala to zwiększyć szanse na publikację oraz zmniejsza ryzyko pojawienia się błędów w artykule.