Rozlicz PIT i przekaż 1% na Fundację WOŚP!
1% dla wsparcia ratownictwa medycznego w Polsce i realizację celów statutowych Fundacji WOŚP to cel tegorocznej zbiórki 1% Fundacji WOŚP.
Logo Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy jest zastrzeżonym znakiem towarowym i podobnie jak nazwa Fundacji WOŚP nie może być wykorzystywane w promocji żadnej sprzedaży. Nie dopuszczamy możliwości, że tylko pewien procent ze sprzedaży produktu będzie przekazany na rzecz WOŚP.
Wszystkie działania związane z wykorzystywaniem logotypu WOŚP muszą być skonsultowane i uzyskać akceptację ze strony Fundacji WOŚP. Każda współpraca związana z wykorzystaniem nazwy, logotypu WOŚP lub innych oznaczeń podobnych zawsze wiąże się z podpisaniem umowy.
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, zajrzyj do naszego poradnika.
Najprostszym rozwiązaniem jest założenie własnej zbiórki w Internecie i zachęcenie do wspólnego wspierania WOŚP Waszych klientów, partnerów biznesowych i pracowników. To najłatwiejszy sposób, żeby pokazać, że wspieracie Orkiestrę. Wykorzystując poniższe narzędzia i możliwości, które one dają, a także gotowe grafiki, które przygotowaliśmy - nie musisz się z nami kontaktować ani nie musimy wspólnie podpisywać żadnej umowy.
Możesz to zrobić m.in. za pomocą:
Na stronie https://www.wosp.org.pl/wspieraj/faq znajdziesz podpowiedzi, jak założyć takie zbiórki.
Jeśli chcesz o tym napisać w swoich Social Media, skorzystaj z naszego poradnika.
Grafiki znajdziesz na https://newsroom.wosp.org.pl/presskits
Jeśli Twoja firma ma do przekazania jakiś ciekawy produkt lub usługę - może też wystawić je na naszych aukcjach Allegro dla WOŚP.
Nie ma takiej możliwości, żeby Twoja firma posługiwała się logotypem WOŚP i w zamian za polubienia lub udostępnienia, oferowała nam wsparcie finansowe. Tak samo jak w przypadku sprzedaży produktów - każda forma współpracy marketingowej - musi być wcześniej z nami skonsultowana i zaakceptowana. Dodatkowo ten sposób wsparcia WOŚP jest negatywnie odbierany przez naszych przyjaciół, a także nie jest według nich wystarczająco transparentny. Transparentność naszych działań jest jednym z naszych priorytetów.
Jak najbardziej. Zanim to jednak zrobisz, pamiętaj o kilku rzeczach, o które musisz zadbać. Wszystkie zasady znajdziesz w naszej prezentacji.
Grafiki znajdziesz na https://newsroom.wosp.org.pl/presskits/30-final-wosp-logotypy-aukcje
Jak najbardziej. Zanim to jednak zrobisz, pamiętaj o kilku rzeczach, o które musisz zadbać.
Przede wszystkim - bardzo Ci dziękujemy za Twoje zaangażowanie. Jeśli Twoja firma wsparła nasze działania:
Tak, ale pod pewnymi warunkami. Wszystkie informacje na ten temat znajdziesz w naszej prezentacji.
1% dla wsparcia ratownictwa medycznego w Polsce i realizację celów statutowych Fundacji WOŚP to cel tegorocznej zbiórki 1% Fundacji WOŚP.
Wiemy, że lubicie nasze quizy, newsy i statystyki, ale może czas na coś nowego? Aplikację podczas 30. Finału WOŚP pobrało ponad 30 000 osób! To świetny wynik, chcemy, żebyście korzystając z aplikacji, przeżywali najlepsze emocje, dlatego prosimy Was o podpowiedzi.
Kiedy piszemy te słowa, Ukraina ciągle walczy. Od samego początku zbrojnej napaści Rosji na Ukrainę Fundacja Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy niesie pomoc humanitarną.