W ramach Funduszu Interwencyjnego zebraliśmy:
26 195 451 PLN
Fundacja
Festiwal
Finały

WOŚP drugą marką w Polsce

2016-04-04 15:03:06

Marka Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy zajęła drugie miejsce wśród 50 najsilniejszych marek w Polsce. Miejsce pierwsze zajęła marka Ptasie Mleczko, miejsce trzecie zajęła marka waluty Złoty Polski. W rankingu znalazły się nie tylko produkty sprzedażowe, ale także ogólne pojęcia, takie jak waluta, nazwa kraju, a także marki osobiste znanych osób.

To dla nas ogromna duma! Badanie siły marek w Polsce prowadzone jest cyklicznie, a serduszko Orkiestry niezmiennie znajduje się w czołówce rankingu – podkreśla Jurek Owsiak, Prezes Zarządu WOŚP -  Co więcej, w zestawieniu jesteśmy jedyną organizacją społeczną, obok nas znajdują się wielkie korporacje, dostępnie powszechnie produkty, czy nazwiska bardzo znanych osób, które często pojawiają się w najróżniejszych kampaniach wizerunkowych. Na tle wszystkich tych marek trzeba zaznaczyć, że WOŚP realizuje swoje działania wizerunkowe bez budżetów, rozbudowanych kampanii, bez wsparcia agencyjnego. Dlatego tym bardziej postrzegamy ten wynik jako efekt żmudnej, codziennej pracy, ogromnego zaangażowania w nasze działania większości Polaków, oraz świetnego przygotowania naszego zespołu.

Marka WOŚP zajęła pierwsze miejsce wśród marek o największym szacunku. Jest też w czołówce marek o największej wiedzy i o największej wyróżnialności. W tej drugiej kategorii zaskoczenie jednak wzbudził ogromny sukces innej związanej z WOŚP marki – Przystanek Woodstock, która właśnie wśród marek najbardziej wyróżniających się zajęła trzecie miejsce, tuż przed WOŚP, a zaraz za markami Martyna Wojciechowska i Ptasie Mleczko.

Fundacja WOŚP jest tak naprawdę właścicielem kilku znanych marek. Obok Przystanku Woodstock można tu wymienić chociażby Program „Ratujemy i Uczymy Ratować”, „Pokojowy Patrol” czy „Policz się z cukrzycą”. – podsumowuje Krzysztof Dobies, rzecznik prasowy WOŚP - Przystanek to jednak marka zdecydowanie najsilniejsza, co więcej – ma też coraz mocniejszą pozycję poza granicami Polski. Jednak miano trzeciej najlepiej wyróżniającej się marki w Polsce to także i dla nas duże, bardzo pozytywne zaskoczenie. Wynik ten oznacza, iż budując wizerunek niezależnego, niekomercyjnego i opartego na czytelnych wartościach festiwalu osiągamy doskonały efekt.

Ranking 50 najsilniejszych polskich marek jest efektem cyklicznego badania prowadzonego przez MillwardBrown oraz agencję Young&Rubicam. Wartość marek ocenia się poprzez pryzmat czterech czynników: wyróżnialności (unikalny sens istnienia, wartość dodana), adekwatności (pozostawanie w zgodzie z oczekiwaniami konsumenta), szacunku (miara dotrzymywania tajemnicy składanej przez markę) i wiedzy (głębokie rozumienie istoty marki).

Całość badania objęło 1500 marek przebadanych na reprezentatywnej próbie 3 tys. dorosłych Polaków.

Więcej informacji: Wirtualne Media 


(Milkee,ajo) 
 
POKAŻ PODOBNE
2020-07-17 18:55:51

Jurek Owsiak chce pracować z samorządami nad poprawą polskiej medycyny

Kampania prezydencka stała się możliwością nagłośnienia dyskusji na temat sytuacji polskiej medycyny. Po rozmowie z Prezydentem Warszawy Rafałem Trzaskowskim Jurek Owsiak proponuje cztery filary, na których planuje się skupić, działając wspólnie z samorządami.

2020-07-09 11:45:43

Przekazaliśmy karetkę neonatologiczną do Szpitala w Szczecinie

10 lipca pod siedzibą Fundacji Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy przekazaliśmy karetkę do Samodzielnego Publicznego Specjalistycznego Zakładu Opieki Zdrowotnej "Zdroje".

2020-07-09 11:42:20

Ronda imienia Wielkiej Orkiestry Swiątecznej Pomocy

Czujemy się wyróżnieni, że po raz kolejny nazwa i wiążąca się z nią misja naszej organizacji stawała się częścią infrastruktury miejskiej i Waszego codziennego życia. Jak dotąd, w Polsce zostało odsłoniętych 25 miejsc związanych z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy. Dlatego, z dumą wspominamy, że w ostatnim czasie odsłoniliśmy kolejne dwa ronda imienia Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, pod koniec czerwca w Białej Podlaskiej i Warszawie.

2020-07-01 16:00:00

Tomograf i rentgen od WOŚP za 6 mln PLN

1 lipca nastąpiło symboliczne przekazanie łódzkiemu szpitalowi tomografu i aparatu RTG, które Fundacja Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy zakupiła dzięki środkom zebranym podczas 27. Finału WOŚP w styczniu ubiegłego roku. To urządzenia o wartości blisko 6 milionów PLN.

Zobacz też