Zebraliśmy
224 376 706 
Finały

Zostań sponsorem Sztabu!

2021-11-05 10:34:53

 

 

 

Grupa zaangażowanych, pozytywnych ludzi o dobrym sercu - tak zaczyna się historia powstawania Sztabu WOŚP. Dzięki wsparciu firm lokalnych Finały są bardziej kolorowe, Sztab może pozwolić sobie na urozmaicenie harmonogramu wydarzenia i zorganizować lepsze wydarzenie. Wesprzyj tę wesołą ekipę i zostań Sponsorem  Sztabu!

 

 

 

 

 

 

Poznaj odpowiedzi na najważniejsze pytania!

Wsparcie Sztabów
  • Dysponujemy środkami finansowymi i/lub mamy do przekazania produkty, które chcielibyśmy przekazać

    Dysponujecie środkami finansowymi, posiadacie produkty, które możecie przekazać na rzecz Sztabu bądź chcecie jako firma zaoferować usługę by usprawnić działanie Sztabu i nie wiecie gdzie się zgłosić? Na naszych stronach znajduje się lista Sztabów zatwierdzonych przez Fundację. Wybierzcie ten, który znajduje się w Waszej okolicy lub jego potrzeby najbardziej odpowiadają Waszym oczekiwaniom lub możliwościom np. artykuły spożywcze (napoje, słodycze, posiłki), transport, materiały biurowe (papier, drukarki), usługi ochroniarskie, technika sceniczna, gadżety, wytwory artystyczne (muzyka, malarstwo, rzeźba, rękodzieło), usługi informatyczne (hosting www, projektowanie grafiki, komunikacja).

     

    Skontaktujcie się z Szefem Sztabu - osobą która odpowiada za działanie danego Sztabu. Możecie skorzystać z danych kontaktowych podanych na naszej liście lub z kontaktu podanego na stronie Sztabu. Tam również możecie zobaczyć, jakie aktywności zaplanował dany Sztab - może ułatwić to podjęcie decyzji co do sposobu Waszej współpracy.

     

    W czasie rozmowy z przedstawicielem Sztabu zazwyczaj można zorientować się, jakie ma on najpilniejsze potrzeby. Często do lepszego działania Sztabu bardziej potrzebna jest konkretna pomoc (np.: materiały biurowe, żywność lub gorące napoje dla wolontariuszy), niż wkład finansowy.

     

    Zarówno Szefowie Sztabów, jak i wszystkie pozostałe osoby zaangażowane w organizacje Sztabu działają jako wolontariusze. Zgodnie z regulaminem, który akceptują, nie pobierają oni żadnych wynagrodzeń z tytułu prowadzenia Sztabu. Ponoszenie kosztów organizacji Sztabu lub organizacji imprezy finałowej często bywa dla nich dużym wysiłkiem logistycznym. Dlatego zachęcamy do pomocy, zarówno jeśli chodzi o przekazanie środków finansowych, jak i rzeczy niezbędnych do funkcjonowania Sztabu.

  • Do czego uprawniony jest Sztab?

    Zgodnie z Regulaminem działania Sztabów, który określa wszystkie zasady dotyczące ich funkcjonowania, Sztab działa w swoim imieniu na rzecz Fundacji i 30. Finału WOŚP. Oznacza to, że My jako Fundacja, nie wystawiamy potwierdzenia przekazania darowizny Sztabowi, nie przyjmujemy faktur na zamówienia złożone przez Sztab, nie wystawiamy zaświadczeń za świadczenia sponsorskie dotyczące Sztabu.

     

    Każdy Sztab po zatwierdzeniu przez Fundację wniosku o udział w zbiórce na rzecz 29. Finału otrzymuje od nas oficjalną zgodę. Możecie Państwo poprosić przed nawiązaniem współpracy o okazanie takiego dokumentu. Oprócz przedstawicieli Sztabu, może się do Was także zgłosić organizacja współpracująca w ramach Imprezy Zamkniętej pod auspicjami Sztabu. Zakres ich działania możecie również sprawdzić u Szefa Sztabu.

  • Jak mogę współpracować ze sztabem?

    Zazwyczaj sponsorzy nawiązując współpracę ze Sztabami preferują współpracę opartą na barterze np. zamiast przekazywać pieniądze wolą zapłacić fakturę za zwrot kosztów podróży zespołu grającego w czasie Finału, usługi transportowe, materiały biurowe lub po prostu przekazać - w zależności od możliwości, rzeczy niezbędne do prowadzenia Sztabu czy imprez towarzyszących Finałowi.

     

    Dobrym pomysłem jest także wsparcie licytacji prowadzonych przez Sztaby w specjalnym serwisie aukcje.wosp.org.pl tworzonym we współpracy z Allegro. To doskonała forma reklamy oraz sposób na zasilenie finałowej kwesty. Pamiętaj, im bardziej nietuzinkowa aukcja, tym większa szansa, że zainteresuje ona media. Ludzie przyzwyczaili się, że na naszych aukcjach w serwisie aukcje.wosp.org.pl można znaleźć rzeczy niedostępne w żadnym innym przypadku. Porozmawiajcie z przedstawicielami Sztabu, połączenie Waszych możliwości i ich pomysłowości może przynieść niesamowite efekty.

     

    Jeśli Wasza firma jest dostawcą konkretnych usług - być może Wasza pomoc przyda się sztabowi właśnie w tym zakresie. Oczywiście możecie swoje usługi zaproponować tylko jednemu wybranemu sztabowi. 

  • Co może zaoferować Sztab w zamian za wsparcie?

    Większość Sztabów w Polsce w ramach zbiórki organizuje imprezy plenerowe lub imprezy odbywające się na terenie różnych instytucji tzw. Imprezy Zamknięte. W czasie ich trwania mogą na ustalonych wcześniej zasadach reklamować firmy, z którymi współpracują. Jest to dla Państwa okazja pokazania się lokalnej społeczności jako firma, która wspiera działania związane z 30. Finałem WOŚP. Również działalność internetowa Sztabów, strony internetowe oraz serwisy społecznościowe - cieszą się dużym zainteresowaniem i mogą być dobrym nośnikiem reklamy.

     

    Musicie tylko pamiętać, że wspieracie Sztab, a nie bezpośrednio Fundację, w związku z tym w swoich materiałach możecie używać logo Sztabu a nie logo Fundacji WOŚP. 

    Wasze zaangażowanie może wzbogacić program przygotowany przez Sztab, a tym samym zwiększyć liczbę osób odwiedzających strony Sztabu podczas 30. Finału WOŚP. Zachęcamy do aktywności na tym polu.

     

    Po rozliczeniu Sztab otrzymuje od nas specjalne finałowe podziękowania. Bardzo zależy nam na tym, by zostały przekazane Państwu jako sponsorom. Jest to wyraz naszej ogromnej wdzięczności za to, że postanowiliście Państwo wesprzeć nasze działania - wspierając lokalny Sztab.

Wsparcie finansowe
  • Moja firma chce przekazać część dochodu ze sprzedaży produktów/usług na rzecz WOŚP

    Logo Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy jest zastrzeżonym znakiem towarowym i podobnie jak nazwa Fundacji WOŚP nie może być wykorzystywane w promocji żadnej sprzedaży. Nie dopuszczamy możliwości, że tylko pewien procent ze sprzedaży produktu będzie przekazany na rzecz WOŚP.

    Wszystkie działania związane z wykorzystywaniem logotypu WOŚP muszą być skonsultowane i uzyskać akceptację ze strony Fundacji WOŚP. Każda współpraca związana z wykorzystaniem nazwy, logotypu WOŚP lub innych oznaczeń podobnych zawsze wiąże się z podpisaniem umowy. 

    Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, zajrzyj do naszego poradnika.

  • Moja firma chciałaby zaangażować się we wsparcie WOŚP

    Najprostszym rozwiązaniem jest założenie własnej zbiórki w Internecie i zachęcenie do wspólnego wspierania WOŚP Waszych klientów, partnerów biznesowych i pracowników. To najłatwiejszy sposób, żeby pokazać, że wspieracie Orkiestrę. Wykorzystując poniższe narzędzia i możliwości, które one dają, a także gotowe grafiki, które przygotowaliśmy - nie musisz się z nami kontaktować ani nie musimy wspólnie podpisywać żadnej umowy. 

     

    Możesz to zrobić m.in. za pomocą: 

     

    Na stronie https://www.wosp.org.pl/wspieraj/faq znajdziesz podpowiedzi, jak założyć takie zbiórki. 

     

    Jeśli chcesz o tym napisać w swoich Social Media, skorzystaj z naszego poradnika. 

    Grafiki znajdziesz na https://newsroom.wosp.org.pl/presskits 

    Jeśli Twoja firma ma do przekazania jakiś ciekawy produkt lub usługę - może też wystawić je na naszych aukcjach Allegro dla WOŚP.

     

  • Moja firma chce przekazać pewną kwotę za udostępnienia lub polubienia mojej strony

    Nie ma takiej możliwości, żeby Twoja firma posługiwała się logotypem WOŚP i w zamian za polubienia lub udostępnienia, oferowała nam wsparcie finansowe. Tak samo jak w przypadku sprzedaży produktów - każda forma współpracy marketingowej - musi być wcześniej z nami skonsultowana i zaakceptowana. Dodatkowo ten sposób wsparcia WOŚP jest negatywnie odbierany przez naszych przyjaciół, a także nie jest według nich wystarczająco transparentny. Transparentność naszych działań jest jednym z naszych priorytetów. 

  • Moja firma wystawiła przedmiot na aukcje WOŚP - czy mogę o niej mówić?

    Jak najbardziej. Zanim to jednak zrobisz, pamiętaj o kilku rzeczach, o które musisz zadbać. Wszystkie zasady znajdziesz w naszej prezentacji.

    Grafiki znajdziesz na https://newsroom.wosp.org.pl/presskits/30-final-wosp-logotypy-aukcje

  • Moja firma wspiera WOŚP - czy mogę opublikować o tym informację w Social Media lub na stronie internetowej?

    Jak najbardziej. Zanim to jednak zrobisz, pamiętaj o kilku rzeczach, o które musisz zadbać. 

    Przeczytaj nas poradnik!

     

  • Moja firma wsparła WOŚP - czy otrzymam zaświadczenie o przekazaniu darowizny?

    Przede wszystkim - bardzo Ci dziękujemy za Twoje zaangażowanie. Jeśli Twoja firma wsparła nasze działania: 

    • za pomocą strony wplacam.wosp.org.pl - napisz na [email protected] i prześlij potwierdzenie przelewu - znajdują się na nim informacje, które są niezbędne do odnalezienia i potwierdzenia Twojego przelewu
    • za pomocą przelewu bankowego lub innego - napisz na [email protected] 
  • Jeśli chciałbym/chciałabym wystawić na aukcje przedmiot z logo WOŚP, co muszę zrobić?

    Tak, ale pod pewnymi warunkami. Wszystkie informacje na ten temat znajdziesz w naszej prezentacji

  • Jakie są zasady użytkowania logotypu Fundacji WOŚP oraz grafik finałowych?

POKAŻ PODOBNE
2022-03-01 17:13:37

Zakupy dla Ukrainy - wiadomość od Jurka Owsiaka

Dzisiaj Fundacja złożyła zamówienie na sprzęt medyczny za 28 124 980,75 PLN. Sprzęt ten jest przeznaczony dla oddziałów neonatologicznych i szpitala wojskowego w Ukrainie.

2022-05-04 14:00:46

Międzynarodowy Dzień Strażaka

Obchodzimy dzisiaj Międzynarodowy Dzień Strażaka, więc składamy najlepsze życzenia wszystkim Strażakom. Jednocześnie przypominamy Wam, co udało nam się zrobić dla jednostek OSP!

2022-03-30 14:02:38

Ile zebrała WOŚP podczas 30. Finału?

Jubileuszowy 30. Finał WOŚP pokazał nam ogrom finałowej miłości i mienił się milionem ciepłych barw. Dziękujemy i wysyłamy pozytywną energię do wszystkich, którzy od 30 lat są z nami i wspierają nasze działania.

2022-05-09 17:47:15

Dzień Okulistyki

Ostatni, 30. Finał WOŚP, który odbył się kilka miesięcy temu, zagrał dla zapewnienia najwyższych standardów diagnostyki i leczenia wzroku u dzieci. Dzisiaj obchodzimy dzień okulistyki, więc chcemy Wam przypomnieć, z jakimi problemami boryka się okulistyka dziecięca w Polsce.